beantwoord

Poster met vertrektijden op station ook voor thuis beschikbaar?

• 30 maart 2014
  • 6 reacties
  • 615 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Lijkt me buitengewoon handig als ik hier de poster die op het station hangt met de vertrektijden (die zijn hier zeer overzichtelijk) ook bij mij thuis hangt. Dat scheelt nogal wat handelingen als ik haast heb om op tijd de trein te halen. Aangezien het ding toch al door iemand gemaakt is.........lijkt het me niet onaardig als die dan ook te koop aangeboden worden.
icon

Beste antwoord door Jurgen 30 maart 2014, 16:41

Ja. Hier kun je de naam van een station invullen. Als je daar naar beneden scrollt, staat daar "Vertrekstaten van station *stationsnaam*". Daar kun je deze vertrekstaten downloaden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1
Ja. Hier kun je de naam van een station invullen. Als je daar naar beneden scrollt, staat daar "Vertrekstaten van station *stationsnaam*". Daar kun je deze vertrekstaten downloaden.
THX!
Dat is echt interessant. Zou ook mooi zijn als het op een mobiele site of in de app komt, zodat het ook op je smartphone kan raadplegen. Dit lijkt mij handig als je geen desktop bij de had hebt.
Dat is echt interessant. Zou ook mooi zijn als het op een mobiele site of in de app komt, zodat het ook op je smartphone kan raadplegen. Dit lijkt mij handig als je geen desktop bij de had hebt.

Er is een app "Treinbord" waar je per station de eerstkomende vertrekkende treinen kunt zien.
Vergelijkbaar met de TB-schermen op de stations.
Misschien is dat een redelijk alternatief ?
Ik heb hem net gedownload, en dat is zeker reen leuke alternatief.
Hallo Asta,

Deze posters worden niet te koop aangeboden, maar wellicht heb je wat aan de alternatieven die inmiddels zijn aangeboden.

Je topic heb ik naar het forum 'op het station' verplaatst om de vindbaarheid van je topic te vergroten.

Vriendelijke groet,

Herman NS

Reageer