beantwoord

Print Valentijnsbon uit maar de warme drank krijg ik niet met een geprinte bon?????

Ik heb gebruik gemaakt van de Valentijnsdag meereiskaart, en bij printen blijkt er een bon aan vast te zitten met : warme drank + Cookie voor 2,50. In Hoorn ga ik naar de Kiosk en de mevrouw zegt me dat ze van de NS geen papieren bonnen aan mag nemen. Ik vraag hoe ik het dan aan moet bieden en zij zegt 'tsja, wel raar, want je moet het uitprinten.' Maar het mocht niet dus. Eh, ik heb die bon nog, moet ik 'm aanbieden op mijn computer of zo? Of weer die meereiskaart naar mezelf sturen zodat die bovenaan staat in mijn telefoon? Als ik die nogmaals op kan sturen? Graag info, kan ik morgen mogelijk dat aanbod nog gebruiken.....groetjes en alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Thomas NS 12 april 2018, 10:18

Wat ontzettend fijn, Maartje, dat het uiteindelijk allemaal gelukt is. Ook goed om te lezen dat na het lange wachten en watertanden, de koek ook nog eens beviel! 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Badge +3
Dat van die geprinte bonnen kan ik me voorstellen, want ze hebben allemaal dezelfde barcode.

Denk dat je inderdaad de mail even moet tonen en dan de voucher als bijlage openen.
Goedenavond MaartjeZee,

Wat jammer dat het niet lukte met de geprinte bon. Wat Robert B zegt, neem ik ook aan. Soms komt het voor dat wanneer er blijkt dat er misbruik van gemaakt wordt, dat Kiosk medewerkers nadere instructies krijgen om in dit geval alleen digitale bonnen te scannen.
Gezocht in mijn mail op valentijns, niet meer te vinden. Gezocht in mijn documenten en de code geprobeerd: dit ticket is verlopen (uiteraard) en is dus niet meer te printen. Zoeken in mijn telefoon op NS extra, de oudste is van 6 april en dus, aangezien ik niet altijd alle emails opsla maar soms mijn email box schoon maak, heb ik de email niet meer, wel de print, en die is geldig tot eind april. Dan moeten ze er toch bij zetten: niet uitprinten maar steeds naar uzelf sturen zodat die getoond kan worden op uw telefoon. Ik zal het mijn vriend nog vragen, hij kreeg die uiteraard thuisgestuurd.....yep, hij heeft de mail, klikt de link aan en: helaas, de pagina kan niet gevonden worden. NS, zeg dan dat ik die file moet bewaren. Het heeft trouwens geen zin wat jullie voorstellen, die bon staat niet in mijn email, de link staat in mijn email, en de bon die dan geopend wordt is er niet meer. Die heb ik alleen op papier. Dus ook al open ik nu een email en klik ik bij de Kiosk op die link dan staat er nog: geen bon. Dus hoe krijg ik de beloofde lekkernij voor 2,50 als ik een papieren bon heb van de ns die niet geldig is zegt de kiosk en de bon online niet meer te openen is? Geschiedenis, we gingen op ..... De pagina die u zoekt hebben wij niet gevonden. Ik geef het op. Voortaan een foto maken van de meereiskaart die op de computer staat zodat ik die foto tonen kan en dan is het wel goed? Dan is het toch nog steeds blijkbaar 1 code dus dan maak ik toch 20 foto's en trakteer de hele trein op choco en koek? Morgen wil ik graag in Hoorn dit kopen, klaar. En hoe ik het anders tonen moet: geen ideeeee.
en ja ik ben nu sjacherijnig want ik heb mijn email, mijn vriends email, mijn geschiedenis, ellenlang, mijn documenten en alles en mijn telefoon doorgezocht en ik kan me echt wel een leukere manier voorstellen dan mijn avond door te brengen, dus ja, ik ben nu sjacherijnig want het is al 22.22 uur en ik moet morgen nog een lading dingen doen die ik niet dus niet gedaan heb. Dus 1 - ns, je geeft me een bon voor die lekkernij dus ik betaal met die bon en 2,50 en klaar of 2 - stuur die bon dan niet of zeg dan hoe ik zoiets dan moet tonen!
Dat van die geprinte bonnen kan ik me voorstellen, want ze hebben allemaal dezelfde barcode.

Denk dat je inderdaad de mail even moet tonen en dan de voucher als bijlage openen.

Die mail is allang verdwenen van mijn telefoon en er is geen bijlage, alleen een link, en als ik op mijn computer die link wil openen krijg ik de mededeling dat deze kaart niet meer geldig is, dat de pagina niet gevonden kan worden, dat ie er niet meer is. Logisch, de kaart was te koop tot.... en te gebruiken tot... en is dus nu niet meer geldig.

Hoe moet ik die mail tonen met een link die niet meer werkt? ik print een meereiskaart en daar zit die bon op. Ik heb die niet opgeslagen, waarom zou ik, en al had ik hem opgeslagen, moet ik dan dat document aan mezelf sturen om als bon te kunnen tonen? wacht, ik weet al wat. Foto gemaakt van bon. Foto naar computer. printscreen en die mailen aan mezelf en dan staat er hetzelfde als op het papier. Waarom is dan de code opeens uniek? Oh, ik denk nu op jullie manier, de code is niet uniek, dus ik print er een heleboel uit. Dus ik laat mijn email met die link en met die code 20 keer zien en krijg 20 keer een koek met korting? Dus wat is het verschil? Stuur een meereiskaart email met een koek code of stuur er een naam bij en alleen te gebruiken voor die persoon die deze kaart kan tonen, zoiets? Ik weet het niet meer, ik ga thee drinken en even onderuit zakken en mijn spullen voor morgen inpakken en slapen........
Goedenavond MaartjeZee,

Wat jammer dat het niet lukte met de geprinte bon. Wat Robert B zegt, neem ik ook aan. Soms komt het voor dat wanneer er blijkt dat er misbruik van gemaakt wordt, dat Kiosk medewerkers nadere instructies krijgen om in dit geval alleen digitale bonnen te scannen.

Als in de voorwaarden staat dat de bon uitgeprint moet worden, moeten de Kiosk medewerkers de bon gewoon accepteren. Dat is toch geen hogere wiskunde ?

Als er teveel fraude mee gepleegd wordt, moeten jullie zelf andere voorwaarden daarvoor hanteren.
Zal lekker worden als elk bedrijf dat zomaar zou doen.
Dank je MvanGelder, tenminste iemand die het snapt. Ik zal vanmiddag wel zien hoe het gaat, heb een foto gemaakt van die bon dus die kan ik op mijn telefoon tonen 🙂 :8
Vandaag in Hoorn de bon aangeboden bij de Kiosk. De mevrouw zei: 'Even kijken of de scan hem pakt' en de scan pakte. En dus ontving ik voor E 2,50 een heerlijke warme chocolademelk met een American Cookie. En die koek was lekker! Gewoon heel erg vers en heel erg lekker. Blijkt dat die koeken ter plaatse vers gebakken worden. Dank u mevrouw nummer 2 van de Kiosk in Hoorn, dat was smullen.

Oh ja, moet ik nu die bon 20 keer kopiƫren om stiekem 20 keer choco en koek te kunnen kopen voor 2,50 euro? Helaas, de bon is al ingenomen......wat vast beter is voor mijn taille.....;)
Reputatie 7
Wat ontzettend fijn, Maartje, dat het uiteindelijk allemaal gelukt is. Ook goed om te lezen dat na het lange wachten en watertanden, de koek ook nog eens beviel! 🙂
Hoop wel dat het een volgende keer wat makkelijker gaat..... maar die American koek ga ik wel vaker kopen! Bedankt.
Badge +3
Heb ooit via een Twitter actie van Kiosk een VIP pasje gekregen voor een maand lang elke dag zo'n American Cookie. Moest er wel elke keer voor naar het station maar dat was het wel waard (vooral de lemon white chocolate). En tegen sluitingstijd kreeg ik er dan vaak twee.. Mnomnomnom 😛
Robert B, Geluksvogel!!! En de combinatie rustig rennend of wild wandelend naar het station en dan de beloning....wauw....die lemons zijn ook lekker maak geef mij de chocolate maar.........

Reageer