beantwoord

Problemen met in-/uitchecken op Arnhem Zuid

  • 30 June 2022
  • 7 reacties
  • 130 Bekeken

Deze week is bij iedere reis die ik van of naar Arnhem Zuid gemaakt heb, de check in/uit niet geregistreerd. Echt heel irritant.

icon

Beste antwoord door Robert B 30 June 2022, 20:23

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Daar kan een paar dagen overheen gaan (was een tijdje terug ook bij Driebergen-Zeist).

Als je factuur niet klopt, neem contact op met de Klantenservice. Zie 

 

Reputatie 6

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kreeg vanochtend een mail dat ik een check-out (van Arnhem Zuid) heb gemist en daardoor is er een correctietarief toegepast. Ook de in en uitcheck die ik gisteren in Arnhem Zuid heb gedaan staan niet genoteerd bij NS reishistorie, wel de check uit/in bij het bestemmingsstation. Alle in en uitchecks (ook van Arnhem Zuid) zijn wél te zien bij de laatste transacties die je via de kaartjesautomaat kunt opvragen. Het lijkt er sterk op dat alle checktransacties van Arnhem Zuid niet worden ‘doorgegeven’ aan de diverse systemen (of hoe dit ook werkt)

Kan een NS medewerker hier op reageren? Er worden mensen onterecht “beschuldigd” dat ze geen in/uitcheck hebben gedaan (tussen aanhaaltekens, ik bedoel het niet zo negatief) Maar dit kan vervelende gevolgen hebben.

 

Dus weer dat de paaltjes offline lijken te zijn? Ik ga er een melding van maken, zodat het hopelijk snel hersteld kan worden. 

Badge +3

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kreeg vanochtend een mail dat ik een check-out (van Arnhem Zuid) heb gemist en daardoor is er een correctietarief toegepast.

Ook voor jou @Fr-Arn geldt wacht het een paar dagen af. Zie hier.

Reputatie 6

Dus weer dat de paaltjes offline lijken te zijn? Ik ga er een melding van maken, zodat het hopelijk snel hersteld kan worden. 

Maar ik kon wél gewoon in en uitchecken, dus er stond niet ‘buiten werking’ o.i.d. 

Badge +3

Maar ik kon wél gewoon in en uitchecken, dus er stond niet ‘buiten werking’ o.i.d. 

Paaltjes ‘offline’ betekent dat ze op zich gewoon werken, maar de transacties (wegens geen verbinding) pas later doorgeven.

Met als gevolg dat je Reishistorie niet klopt, maar dat komt dus binnen een paar dagen goed.

Reputatie 6

Oké, dan hoop ik dat het snel wordt opgelost en dat de correcties, die dus onterecht zijn gemaakt, weer worden terug gedraaid.

Reageer