Deze week is bij iedere reis die ik van of naar Arnhem Zuid gemaakt heb, de check in/uit niet geregistreerd. Echt heel irritant.
Welkom bij de NS Community!
Daar kan een paar dagen overheen gaan (was een tijdje terug ook bij Driebergen-Zeist).
Als je factuur niet klopt, neem contact op met de Klantenservice. Zie
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kreeg vanochtend een mail dat ik een check-out (van Arnhem Zuid) heb gemist en daardoor is er een correctietarief toegepast. Ook de in en uitcheck die ik gisteren in Arnhem Zuid heb gedaan staan niet genoteerd bij NS reishistorie, wel de check uit/in bij het bestemmingsstation. Alle in en uitchecks (ook van Arnhem Zuid) zijn wél te zien bij de laatste transacties die je via de kaartjesautomaat kunt opvragen. Het lijkt er sterk op dat alle checktransacties van Arnhem Zuid niet worden ‘doorgegeven’ aan de diverse systemen (of hoe dit ook werkt)
Kan een NS medewerker hier op reageren? Er worden mensen onterecht “beschuldigd” dat ze geen in/uitcheck hebben gedaan (tussen aanhaaltekens, ik bedoel het niet zo negatief) Maar dit kan vervelende gevolgen hebben.
Dus weer dat de paaltjes offline lijken te zijn? Ik ga er een melding van maken, zodat het hopelijk snel hersteld kan worden.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kreeg vanochtend een mail dat ik een check-out (van Arnhem Zuid) heb gemist en daardoor is er een correctietarief toegepast.
Ook voor jou
Dus weer dat de paaltjes offline lijken te zijn? Ik ga er een melding van maken, zodat het hopelijk snel hersteld kan worden.
Maar ik kon wél gewoon in en uitchecken, dus er stond niet ‘buiten werking’ o.i.d.
Maar ik kon wél gewoon in en uitchecken, dus er stond niet ‘buiten werking’ o.i.d.
Paaltjes ‘offline’ betekent dat ze op zich gewoon werken, maar de transacties (wegens geen verbinding) pas later doorgeven.
Met als gevolg dat je Reishistorie niet klopt, maar dat komt dus binnen een paar dagen goed.
Oké, dan hoop ik dat het snel wordt opgelost en dat de correcties, die dus onterecht zijn gemaakt, weer worden terug gedraaid.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.