beantwoord

Problemen met uitrijden Qpark Roermond met korting

Geruime tijd heb ik problemen met uitrijden met korting bij Qpark aan Veeladingstraat te Roermond,krijg steeds melding "kaart niet leesbaar".Ik voldoe volledig aan eisen voor parkeerkorting(in- en uitchecken bij NS) en mijn OV kaart werkt ook gewoon (contact met NS en zelfs laten uitlezen aan balie).Qpark blijft beweren dat het niet aan hun materiaal ligt (kon pas ook geen kwintantie printen aan uitrijpaal,dus zo goed functioneert het materieel naar mijn mening niet!).ik moest maar een nieuwe OV kaart aanschaffen maar dat doe ik dus niet want zijn extra kosten aan verbonden en kaart is gewoon goed!!grrrr wat kan ik nog doen?Qpark blijft bij standpunt en ik moet het maar uitzoeken.Iedere keer achteraf restitutie bij Qpark aanvragen schiet ook niet op...dank voor jullie moeite
icon

Beste antwoord door 18 augustus 2015, 16:37

Geruime tijd heb ik problemen met uitrijden met korting bij Qpark aan Veeladingstraat te Roermond, krijg steeds melding "kaart niet leesbaar". Ik voldoe volledig aan eisen voor parkeerkorting (in- en uitchecken bij NS) en mijn OV kaart werkt ook gewoon (contact met NS en zelfs laten uitlezen aan balie). Qpark blijft beweren dat het niet aan hun materiaal ligt [...]
Qpark heeft vaker problemen met het uitlezen van OV Kaarten, zie Sittard.
Je zou volgens deze NS pagina gewoon recht korting moeten hebben.

op 14 augustus 2015:
"Ik heb intussen ook met QPark geschakeld en het is mij duidelijk, dat er te Sittard wél korting verkregen kan worden. Sittard heeft wel een uitzondering. Dit is de enige P+R waar je ook nog een ticket kunt kopen. Je scant dan bij de kaartautomaat je ov-chipkaart. Normaal gesproken geef je bij het inrijden pinpas of creditcard in en scan je bij uitrijden je ov-chipkaart én pinpas of creditcard. Wellicht was de procedure niet helemaal duidelijk? Voor mij is het bijvoorbeeld ook nieuw, maar ik werk natuurlijk ook voor NS en niet voor QPark"

op 14 augustus 2015:
"Ik heb van Qpark de toezegging dat ze het geld terug zullen storten, is (nog) niet gebeurd. In Sittard moet je bij de betaalautomaat je ov kaart scannen dan krijg je de korting, maar die ov kaart(en) werken niet goed bij die automaat. Heb al van meerdere mensen gehoord dat het niet goed werkt."
Bekijk origineel

1 reactie

Geruime tijd heb ik problemen met uitrijden met korting bij Qpark aan Veeladingstraat te Roermond, krijg steeds melding "kaart niet leesbaar". Ik voldoe volledig aan eisen voor parkeerkorting (in- en uitchecken bij NS) en mijn OV kaart werkt ook gewoon (contact met NS en zelfs laten uitlezen aan balie). Qpark blijft beweren dat het niet aan hun materiaal ligt [...]
Qpark heeft vaker problemen met het uitlezen van OV Kaarten, zie Sittard.
Je zou volgens deze NS pagina gewoon recht korting moeten hebben.

op 14 augustus 2015:
"Ik heb intussen ook met QPark geschakeld en het is mij duidelijk, dat er te Sittard wél korting verkregen kan worden. Sittard heeft wel een uitzondering. Dit is de enige P+R waar je ook nog een ticket kunt kopen. Je scant dan bij de kaartautomaat je ov-chipkaart. Normaal gesproken geef je bij het inrijden pinpas of creditcard in en scan je bij uitrijden je ov-chipkaart én pinpas of creditcard. Wellicht was de procedure niet helemaal duidelijk? Voor mij is het bijvoorbeeld ook nieuw, maar ik werk natuurlijk ook voor NS en niet voor QPark"

op 14 augustus 2015:
"Ik heb van Qpark de toezegging dat ze het geld terug zullen storten, is (nog) niet gebeurd. In Sittard moet je bij de betaalautomaat je ov kaart scannen dan krijg je de korting, maar die ov kaart(en) werken niet goed bij die automaat. Heb al van meerdere mensen gehoord dat het niet goed werkt."

Reageer