Skip to main content

Bij Q Park Den Bosch krijg ik al meerdere geen korting, omdat het systeem de NS kaart niet herkent. Vervolgens wordt de hele dagprijs wel van diezelfde - nu ineens wel herkende - NS kaart afgeboekt. Waar kan ik terecht voor een klacht? Q Park en NS laten het afweten als het gaat om welke klantenservice moet worden gebeld.

Welkom bij de NS Community.

Om welke P+R in Den Bosch gaat het? Die aan de Magistratenlaan kent geen reizigerskorting.


Hallo sjerp en welkom bij de NS Community,

 

Kan het toevallig zo zijn dat je had geparkeerd op de parkeerplek waar Robert het over heeft?


Waarom zou je geen treinreizigerskorting krijgen bij P+R Q-Park Magistratenlaan?
 

Bron: https://www.q-park.nl/nl-nl/parkeren/den-bosch/p-r-magistratenlaan/

Ik neem aan dat @sjerp wel aan de voorwaarden voldoet voor het verkrijgen van de korting.


Heb je wel met jouw kaart met de trein gereisd voor je de auto ging ophalen?


Ik zie dat iMark gelijk heeft. Op de website van Q-Park staat deze niet als uitzondering. 


@Erryt NS 
Altijd eerst factchecken.😀


Zal wel veranderd zijn dan, maar die 2.10 meter doorrijhoogte klopt in ieder geval niet want op de Streetview van september 2022 zie ik geen hoogtebeperking, wat op andere terreinen in de open lucht soms wel zo is om ‘vrachtverkeer’ te weren.

Die info uit een ouder topic, waar iemand een busje wilde parkeren en dat zou net niet lukken in de andere Q-Park parking bij station Den Bosch.

Hoe dan ook, via https://www.q-park.nl/nl-nl/klantenservice/restitutieformulier kan je gemiste reizigerskorting claimen.


Reageer