beantwoord

Raar omroepbericht op Amsterdam Sloterdijk vanmorgen

• 29 december 2014
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

Reputatie 1
"Dames en heren, de IC van 07:45 naar Enkhuizen stopt na Hoorn op alle tussengelegen stations"

Hier is niets aan gelogen, dis is gewoon volgens dienstregeling, een beetje raar om dit om te roepen. Wat niet omgeroepen werd, maar wel afwijkt van de dienstregeling is de extra stop op Zaandam. Waarschijnlijk gewoon een foutje van de omroep software maar misschien toch goed om even een RCA op te doen want de mensen voor wie de extra stop gemaakt werd wisten op ASS van niets.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 29 december 2014, 14:05

Hallo ConradM. Ik heb je topic naar het subforum op het station verplaatst om de vindbaarheid te vergroten. Ik kan inderdaad zien wat je bedoelt. In de reisplanner staat station Zaandam niet aangegeven, maar de trein is daar wel gestopt. Wellicht was het inderdaad handig geweest om dat even om te roepen. Stond het ook niet op de borden aangegeven op het station? Ik zal het intern in ieder geval even melden! Bedankt voor je bericht.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Laura, Ik weet niet of het op de borden stond, was zelf opweg naar Enkhuizen dus de melding + extra stop waren voor mij niet relevant.
Hallo ConradM. Ik heb je topic naar het subforum op het station verplaatst om de vindbaarheid te vergroten. Ik kan inderdaad zien wat je bedoelt. In de reisplanner staat station Zaandam niet aangegeven, maar de trein is daar wel gestopt. Wellicht was het inderdaad handig geweest om dat even om te roepen. Stond het ook niet op de borden aangegeven op het station? Ik zal het intern in ieder geval even melden! Bedankt voor je bericht.
Reputatie 1
Dwarsligger,

RCA staat voor Root Cause Analysis is dus geen spoor afkorting maar meer een service dingetje 😃
Wat ASS in deze context betekent weet ik wel, maar wat is een RCA?
Dit is een forum voor reizigers en niet voor treinengekken. Gebruik daarom 'gewone' taal in plaats van jargon en spoorwegafkortingen..

Reageer