Skip to main content

Op 15 november 2023 (nu bijna een jaar geleden) ben ik rond 22.45 op station Rotterdam centraal in of bij de trein vanaf Blaak (ingestapt) gereanimeerd door NS-medewerkers. En ik heb het dus goed overleefd. Heel graag wil ik degene(n) die daar direct bij betrokken waren bedanken. NS of iemand anders, kunt u mij verder helpen met mijn zoektocht?

Met dank.

Wellicht dat het om deze trein gaat?

https://www.rijdendetreinen.nl/treinarchief/2023-11-15/5178

Ik begrijp je verhaal niet helemaal maar ik gok dat je bent ingestapt in Rotterdam Blaak in een trein naar Rotterdam Centraal of bent ingestapt in een trein die van Rotterdam Blaak af komt.

Dan gok ik dat het om bovenstaande trein gaat omdat deze niet verder is gereden dan Rotterdam Centraal.

Als ik dan hier kijk zie ik dat deze niet verder is gereden vanwege inzet van hulpdiensten.

Dat is in iedergeval 1 stap dichterbij :)

Ik denk alleen dat je niet veel verder dan dit zal komen want volgens mij mag NS dit soort informatie niet delen, wat wel zou kunnen is dat een moderator jouw bericht zal doorgeven aan de desbetreffende personeel die op dat moment in die trein zaten.

Verder kan ik in iedergeval niet helpen, nog veel succes met je zoektocht ik vond het leuk om te kunnen helpen 😁.

Goedemiddag @varkh, Welkom op de NS Community!

Dankjewel voor het delen van jouw bijzondere verhaal. Ik ben erg dankbaar dat mijn collega's snel in actie kwamen en instaat waren jou te helpen. Ik heb jouw bericht doorgezet samen met de bevindingen van Gorott. Ik heb vermeld dat jouw bericht op de Community is geplaatst. De desbetreffende collega(s) kunnen ,indien zij hier behoefte aan hebben, jou dan berichten via deze topic of een privébericht.

Reageer