beantwoord

Reis vervolg met snel bus ns dochter autisme

• 27 april 2019
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Hallo mijn dochter moet morgenvroeg vanuit Zutphen reizen naar Oss en ondervind hinder in haar treinreis vanwege vervolg vanuit Arnhem met snel bus. Ze is autist en hierdoor nu heel onzeker , wat moet ze doen op het perron in Arnhem? Daar uit checken en is er begeleiding voor deze reizigers , waat staat die bus etc . Graag snel antwoord want ze is hierdoor momenteel zeer onrustig dank alvast
icon

Beste antwoord door Loes 27 april 2019, 10:37

Tijdens geplande werkzaamheden, staat aangegeven waar de bussen staan. Ik zie dat de bussen morgen staan op busterminal perron L. Uw dochter zal moeten uitchecken bij de poortjes en bij de snelbussen zal een mobiele checkin paal staan, waar ze weer hoort in te checken. Er zal ook personeel staan bij deze snelbussen om alle vragen van uw dochter te beantwoorden. Dat is standaard bij geplande werkzaamheden. Ik hoop dat uw dochter hierdoor wat minder onrustig wordt.
In Oss kan ze dan gewoon weer uitchecken.
Bekijk origineel

2 reacties

Tijdens geplande werkzaamheden, staat aangegeven waar de bussen staan. Ik zie dat de bussen morgen staan op busterminal perron L. Uw dochter zal moeten uitchecken bij de poortjes en bij de snelbussen zal een mobiele checkin paal staan, waar ze weer hoort in te checken. Er zal ook personeel staan bij deze snelbussen om alle vragen van uw dochter te beantwoorden. Dat is standaard bij geplande werkzaamheden. Ik hoop dat uw dochter hierdoor wat minder onrustig wordt.
In Oss kan ze dan gewoon weer uitchecken.
Dank je Loes hier zal onze dochter rustig van worden ! Ik reis zelf te weinig met de trein om haar daarin te ondersteunen .. top

Reageer