beantwoord

Reisadvies Reisplanner klopt niet

• 20 september 2014
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Gisteren en vanmiddag keek ik op de reisplanner voor de terugreis voor vanavond van Groningen naar Assen. Toen stond er dat ik met de trein van 12 uur, half 1, 1 uur en half 2 terug kon. Dat klonk erg leuk, maar gelukkig kijk ik nu nog een keer en staat er alleen om 12 uur en 1 uur. Mijn zus heeft dit toevallig afgelopen week ook gehad, maar zij had niet extra gekeken en was toen gestrand op Groningen Centraal. Ik vind dit zeer onprettig, aangezien ik van tevoren wil weten wanneer de treinen gaan. Storingen snap ik, maar dit slaat nergens op
icon

Beste antwoord door De luchtmacht 20 september 2014, 20:48

Er gaan alleen treinen om 00:07 en 01:07. Dat is gewoon volgens dienstregeling. Ik vermoed dat je bij het eerdere zoeken de reis omgekeerd hebt ingevuld. Dus van Assen naar Groningen. Er rijden trouwens ook nachtbussen van Qbuzz (lijn 419) op de route. Deze vertrekken om 03:00, 04:00 en 05:00. De eerste trein gaat weer om 06:46.
Bekijk origineel

2 reacties

Er gaan alleen treinen om 00:07 en 01:07. Dat is gewoon volgens dienstregeling. Ik vermoed dat je bij het eerdere zoeken de reis omgekeerd hebt ingevuld. Dus van Assen naar Groningen. Er rijden trouwens ook nachtbussen van Qbuzz (lijn 419) op de route. Deze vertrekken om 03:00, 04:00 en 05:00. De eerste trein gaat weer om 06:46.
Beste Sesa1, zoals De Luchmacht aangeeft zijn er alleen treinen gepland om 00:07 en 01:07. Om 01.35 vertrekt er wel een trein uit Assen naar Groningen. Misschien dat je dit per ongeluk hebt ingevuld. Mocht dit niet zo zijn en je ziet dit advies nog een keer in de Reisplanner staan, dan kun je dit doorgeven in dit topic. Ik kijk er dan graag even naar. Voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'op het station'. Ook heb ik je titel aangepast.

Reageer