beantwoord

Reisinfo op Amsterdam CS vanaf Noord kant

• 10 augustus 2014
  • 3 reacties
  • 147 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Geachte Klantenservice,

Ik reis nu sinds een halfjaar dagelijks tussen Haarlem en Amsterdam CS. Momenteel wordt er druk verbouwd aan de Noord kant vanwege het bus platform. Helaas is het reisinfo bord wat er buiten rechts (verstopt) stond verdwenen. En geven de reisinfo borden als je het station binnen loopt alleen info over reizen naar Schiphol. Het vervelende is dat de info borden van spoor 1&2 door het hoogte verschil pas te lezen zijn als je er vlak voor staat.

Mijn vraag is: Kunnen jullie weer een reisinfo bord plaatsen aan de noordkant? En of zouden jullie kunnen kijken of het mogelijk is de reisinfo borden van spoor 1 leesbaar te maken als je vanaf de noordkant komt?

Ik hoop dat jullie wat met deze info kunnen.

Met vriendelijke groet,

Allen Simon
icon

Beste antwoord door Femke NS 11 augustus 2014, 08:56

Beste ASim,

Welkom op het NS Serviceforum. Wij vinden het altijd erg prettig wanneer onze reizigers praktisch met ons meedenken. Ik zal je kritiek over onze informatievoorziening op Amsterdam CS intern onder de aandacht brengen. Dit hoeft niet te betekenen dat er per direct een bord geplaatst wordt maar we doen uiteraard ons best om de mogelijkheden te verkennen.

Voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'op het station'.

Met vriendelijke groet,

Femke
Bekijk origineel

3 reacties

Beste ASim,

Welkom op het NS Serviceforum. Wij vinden het altijd erg prettig wanneer onze reizigers praktisch met ons meedenken. Ik zal je kritiek over onze informatievoorziening op Amsterdam CS intern onder de aandacht brengen. Dit hoeft niet te betekenen dat er per direct een bord geplaatst wordt maar we doen uiteraard ons best om de mogelijkheden te verkennen.

Voor de vindbaarheid heb ik je topic verplaatst naar 'op het station'.

Met vriendelijke groet,

Femke
Beste Femke,

Bedankt voor de snelle reactie. Dat verwacht ik ook niet. Maar wieweet helpt het...
Ik had mijn bericht geplaatst in 'op het station' maar hij heeft hem zelf ergens anders neer gezet. Misschien heeft het vinkje 'vraag' daar iets mee te maken?

Mvg

ASim
Ook ik vind dat het slecht gesteld is met de reisinformatie op Amsterdam Centraal. Op de perrons zijn géén beeldschermen met actuele vertrektijden. Zo moet ik dan met bagage naar beneden, naar de kop van een tunnel lopen; om daar op het beeldscherm te lezen dat ik gewoon op hetzelfde perron kon blijven.

Ook stond ik laatst te wachten op een perron waar een stoptrein naar Uitgeest stond aangekondigd... Bleek dat de stoptrein van een halfuur later te zijn dan de eerstvolgende die vanaf een ander perronspoor vertrok. (Natuurlijk had ik beter op het tijdstip kunnen letten, maar ...) Misschien is het beter om géén treinen aan te kondigen op electronische perronborden, als er nog een eerdere trein van dezelfde serie moet vertrekken.

Reageer