reiziger beschadigt telefoon van mijn zoon

• 24 januari 2020
  • 5 reacties
  • 243 Bekeken

beste ns collega; mijn zoon was vanmiddag op het station NS in breda. Rond 15.30 uur heeft een reiziger mijn zoon zijn telefoon die 1 dag oud was….550 euro kostte en waar hij veel dagen voor heeft gewerkt en gespaard letterlijk  uit zijn handen geduwd waardoor deze is beschadigd. Mijn zoon is ontroostbaar en is erg verdrietig. reparatiekosten circa 230 euro!!

mail is bedoeld om dit bij uw organisatie onder de aandacht te brengen.ik vind het zeer triest dat mede reizigers bij een jongen van 17 jaar dit soort zaken veroorzaken zonder zich te bekommeren om de consequenties. Kwalijke zaak.  

met vr groet

vader van zoon ruud honkoop 

5 reacties

Hoi rhonkoop en welkom op de NS Community! 

Ik heb allereerst je bericht een beetje aangepast. Je had namelijk een aantal persoonlijke gegevens openbaar met ons gedeeld en om te voorkomen dat er misbruik van wordt gemaakt, heb ik ze voor je weggehaald. Dan over de telefoon. Dat is natuurlijk onwijs sneu om te lezen dat zijn telefoon op de eerste dag van gebruik al kapot is en dat er dan ook nog eens zulke hoge kosten overheen komen. Ik kan natuurlijk niet spreken over de reiziger in kwestie, want ik ben niet bij de situatie geweest. Ik durf dus ook niet te zeggen of deze reiziger zich wel bewust is geweest dat hij dit heeft veroorzaakt. Misschien wordt je bericht gelezen door de reiziger waar dit voorval mee heeft plaatsgevonden. 

Reputatie 7

Aangifte doen van vernieling? Er hangen heel veel camera's op Breda.

Badge +3

Inboedelverzekering (all-risk) of doorlopende reisverzekering kan misschien ook nog wat betekenen.

Bij een dure nieuwe telefoon zou ik sowieso een jaar of twee een verzekering nemen, net als bij een dure fiets.

Reputatie 7
Badge +3

Lijkt me meer iets voor de aansprakelijkheidsverzekering van die andere reiziger, maar dan moet je wel diens gegevens hebben. Anders inderdaad hopen op camarabeelden, al is het maar de vraag of die persoon dan gevonden wordt

Is denk verder niet iets waar NS veel aan kan doen, zoiets kan ook gewoon op straat gebeuren of op  andere plekken waar het druk is. 

Reputatie 5

Inderdaad aangifte doen en kijken wat de verzekering kan betekenen. NS kan hier eigenlijk niks aan doen. Wel jammer dat dit soort dingen gebeuren.

Reageer