beantwoord

Restitutie onterechte toeslag.

• 10 november 2014
  • 7 reacties
  • 272 Bekeken

Op 7 november 2014 kwam ik aan op het geheel vernieuwde station in Breda. Ik wilde uitchecken op het perron maar in plaats van uitchecken heb ik een toeslag gekocht.. Uiteindelijk bleek dat ik moest uitchecken bij de uitgang. Nu probeer ik restitutie te krijgen van de, onterecht, betaalde toeslag. Is er iemand die hetzelfde is overkomen en weet hoe ik restitutie kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Leny NS 10 november 2014, 15:05

He Bernadette, welkom op het forum. Dat kan een keer gebeuren en ik kan je wel verder helpen. Heb je uiteindelijk wel uitgecheckt? Mag ik je NAW-gegevens en je kaartnummer per privébericht ontvangen? Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Bekijk origineel

7 reacties

Badge
He Bernadette, welkom op het forum. Dat kan een keer gebeuren en ik kan je wel verder helpen. Heb je uiteindelijk wel uitgecheckt? Mag ik je NAW-gegevens en je kaartnummer per privébericht ontvangen? Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'op het station'. Groet, Leny
Wat bedoel je met privébericht?
Reputatie 1
Wat bedoel je met privébericht?

Als je even klikt op de foto van Leny NS, dan krijg je de mogelijkheid om haar een privé bericht te sturen met jouw persoonlijke gegevens, zo dat niemand verder jouw gegevens openbaar te zien krijgt.
Heb uitgecheckt. Heb gevraagd wat privébericht betekent. Martijn was zo vriendelijk om mij uit te leggen hoe dat gaat....alsnog bedankt. Echter.....als ik nu op de foto klik kan ik geen privébericht meer sturen omdat de vraag als beantwoord is geregistreerd.
Dat komt mij niet bekend voor bernadette. Je kunt op de foto van Leny NS klikken en vervolgens voor 'stuur bericht'.
Badge +3
Mocht u gebruikmaken van een mobiel apparaat zoals tablet of smartphone, dan kan het zijn dat de knop Stuur bericht niet zichtbaar is. Gebruik in dat geval een laptop of desktopcomputer.
Ben ik ook achter gekomen. Bedankt voor je reactie.

Reageer