beantwoord

Restitutie retour Voorschoten-Amsterdam CS

• 12 november 2014
  • 3 reacties
  • 557 Bekeken

Ivm storing op 20 juni 2014 heb ik niet met de trein kunnen rijden van Voorschoten naar Amsterdam CS. Ik heb wel een kaartje gekocht. Ik probeer al bijna een half jaar de € 16,40 retour te krijgen. Wanneer kan dit??????? Heb al 5 keer gebeld!!!!!
icon

Beste antwoord door Jan NS 12 november 2014, 18:47

Welkom op het forum Elleno! Dat duurt wel erg lang. Heb je op 20 juni 2014 met een eenmalige chipkaart gereisd? Je mag me een privébericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum, dan kijk ik wat er precies is besproken in de voorgaande gesprekken. Ik heb je topic onder 'Overige producten' gezet.
Bekijk origineel

3 reacties

Dit is dus de 6e keer dat ik probeer mijn geld terug te krijgen en weer strand mijn poging. Via een privebericht heb ik mijn gegevens doorgegeven en sindsdien weer niets gehoord!!!! Wat is dat met de NS????

Ach, 12 november was de eerste en voorlopig de laatste werkdag van Jan NS. Sindsdien heeft hij zich niet meer als moderator op het forum laten zien.
Misschien is het zinvol om eens een mailtje aan één van de coordinatoren van het forum te sturen.
Dit is dus de 6e keer dat ik probeer mijn geld terug te krijgen en weer strand mijn poging. Via een privebericht heb ik mijn gegevens doorgegeven en sindsdien weer niets gehoord!!!! Wat is dat met de NS????
Welkom op het forum Elleno! Dat duurt wel erg lang. Heb je op 20 juni 2014 met een eenmalige chipkaart gereisd? Je mag me een privébericht sturen met je NAW-gegevens en geboortedatum, dan kijk ik wat er precies is besproken in de voorgaande gesprekken. Ik heb je topic onder 'Overige producten' gezet.

Reageer