Roken door conducteur

Heb net een foto gemaakt van een conducteur die op zn gemak een sigaret rookt op het station Sittard daar waar het NIET toegestaan is! ?

This topic has been closed for comments

37 reacties

Hoe kan ik hier meldingvsn maken? Ik vind dit NIET kunnen!
Waar ging de conducteur naar toe? En van welk vervoerder? Het kan van Arriva zijn. De stoptreinen Remunj - Zittart - Heële - Kirchroa zijn van Arriva. Ik denk anders dat je een Tweet kan sturen naar @Arriva_NL.
Reputatie 7
Hallo Maloukyra en welkom op het NS Serviceforum,

De foto kun je in een privébericht achterlaten via Twitter of Facebook, maar je mag mij ook een privébericht sturen met een omschrijving van de conducteur, waar hij precies stond etc. Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'. Het is uiteraard niet de bedoeling dat een conducteur, die het goede voorbeeld hoort te geven, rookt buiten de toegestane zones. Kijk ook even goed of het een NS conducteur was, of een Arriva conducteur.
Reputatie 7
Badge +3
Remunj - Zittart - Heële - Kirchroa zijn van Arriva.
Zullen we het bij Nederlands houden, dat is wel zo makkelijk voor andere forumleden.
Reputatie 7
Vertaling: Roermond - Sittard - Heerlen - Kerkrade. Terug naar mijn roots.
Ik heb NET een foto gemaakt van een tweetal dieselbussen van Hermes die minstens 10 minuten stationair stonden te draaien op het busstation 10 meter vanaf het niet-roken gedeelte van station Helmond. Waar kan ik mijn klacht heen sturen?
Ik zat in de NS intercity!
Ik weet niet hoe ik de foto kan plaatsen Thomas NS
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb NET een foto gemaakt van een tweetal dieselbussen van Hermes die minstens 10 minuten stationair stonden te draaien op het busstation 10 meter vanaf het niet-roken gedeelte van station Helmond. Waar kan ik mijn klacht heen sturen?
Naar Hermes lijkt me. Overigens is dit niet verboden.
Reputatie 7
Edit, of topic.
Reputatie 7
Badge +4

U kunt geen foto plaatsen bij een privébericht hier op de site. Twitter of Facebook is wel een optie.
Reputatie 2
Foei conducteur.... .. #misdaad.

U kunt geen foto plaatsen bij een privébericht hier op de site. Twitter of Facebook is wel een optie.
Je kan via Twitter of Facebook een PB bericht versturen. Via een openbaar forum lijkt mij niet handig, er kunnen misschien confrontaties geven.
Wat zijn we toch een zielig volk geworden, bah! 😠
Ik heb je voor de zekerheid even een privébericht gestuurd Maloukyra, met nog een andere optie om ons de foto te sturen. Ik weet niet of je er met mijn collega Thomas inmiddels al uit bent gekomen, maar dan weten we zeker dat we de foto kunnen ontvangen.
Tjongejonge... ik zou 'm naar opsporing verzocht sturen! 😉
Tjongejonge... ik zou 'm naar opsporing verzocht sturen! ;) Every house has a skeleton in the cupboard.
Wat zijn we toch een zielig volk geworden, bah! :@

https://forum.ns.nl/op-station-17/boete-voor-roken-op-station-9335
https://forum.ns.nl/op-station-17/boete-voor-roken-29673

Dus HerelsTom, als reizigers op de bon geslingerd worden, kan ik me voorstellen dat mensen zich ergeren aan overtredingen van personeel.

Want ik zie regelmatig reizigers en personeel roken op plaatsen waar het niet toegestaan is. Of dat personeel er niks van zegt als ze het zien, want dan ben je waarschijnlijk een zeikerd en bemoei je je met zaken die je niet aangaan.

En ja, we leven in een tijd dat alles vastgelegd wordt. Of je daar nu vrolijk van wordt of niet...
Ja beide is een zielig gedoe en slaat nergens op!
Daarom zijn we ook een zielig volk geworden, in de oorlog werden ze anders genoemd! *censuur*
Reputatie 7
Badge +4
Vergelijkingen met deze periode in de geschiedenis zijn ongepast en behoren zeker niet ingebed te worden in een discussie over het al dan niet handhaven van een rookverbod.
Daar is hij echt te klein voor.

Mijn persoonlijke opvatting is dat dit soort metaforen met grote prudentie moet worden omgeven. Enig historisch inzicht kan geen kwaad en doet ook meer recht aan de echte slachtoffers.
Ja beide is een zielig gedoe en slaat nergens op!
Daarom zijn we ook een zielig volk geworden, in de oorlog werden ze NSBers genoemd!

´Ja beide is een zielig gedoe en slaat nergens op!´´Dat is jou mening
´Daarom zijn we ook een zielig volk geworden.´ en dit is jou visie
´in de oorlog werden ze NSBers genoemd!´ en je ongenuanceerde reactie. 😠
Jammer dat er geen leuke sfeer is op dit forum. Die discussies over dit onderwerp worden naar mijn vermoeden steeds van kwader tot erger. Daar heeft de topic starter ook helemaal niets aan. Kom jongens laten we gezellig houden 😞 Er hangt anders een verkeerde sfeer over dit onderwerp.
Reputatie 7
Badge +4
U trekt na twee bijdragen nogal verstrekkende conclusies over de sfeer op het forum. Persoonlijk vind ik die zo slecht nog niet eigenlijk. Er is een sfeer van behulpzaamheid en mensen worden goed en snel geholpen. Dit topic is ook niet representatief. Iedereen mag reageren en voor sommigen zijn reaguurdersfora de norm waarmee met binnenkomt. Het is hier echter geen blaf- en blufforum. Dan is er wel eens wat zachte correctie. De discussies zijn ook een bijprodukt.

Ik vind de sfeer hier best goed en het modereren heeft daar sterk toe bijgedragen. Er zijn wat zweren verwijderd om een goede sfeer te krijgen en dat werkte.:D
Reputatie 7
Jammer dat er geen leuke sfeer is op dit forum. Die discussies over dit onderwerp worden naar mijn vermoeden steeds van kwader tot erger. Daar heeft de topic starter ook helemaal niets aan. Kom jongens laten we gezellig houden 😞 Er hangt anders een verkeerde sfeer over dit onderwerp.

Ja dat vind ik ook. de zweer word er zo niet beter op.

Ik wil er nog wel bij zeggen dat er meestal wel een goede zweer hier hangt hoor. 😳 alleen soms heb je die dagen he...