Roken door conducteur

Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

37 reacties

In dit topic wil ik graag zweer en sfeer onderscheiden.
Reputatie 7
Badge +4
Zweer je dat?
Reputatie 7
Pest mij niet AUB. 😳 Ik heb dyslexie.
Als het de betekenis van het woord betreft, maak ik graag enig onderscheid.

Ja ik sfeer??.??????♩?
Reputatie 7
Sommige mensen hebben last van dyslexie waardoor ze wel eens spelfouten maken. 😳
Ik neem je het ook niet kwalijk hoor, echter in dit geval reageerde ik omdat het een beetje ongelukkig overkwam. Onbedoeld, en daarom is het prettig dat het nu duidelijk is dat je intentie anders was.
Reputatie 7
Badge +4
Dat is geen enkel probleem. Nooduitgang en ondergetekende hebben wel eens wat woordspelletjes en ik weet dat mensen met dyslexie daar vaak moeilijk raad mee weten. Daar kun je niks aan doen en het is ook geen punt. Alleen vat het niet negatief op, er staat dan niet wat er staat. Het is volkomen duidelijk dat dat heel moeilijk is als je dyslexie hebt.
Reputatie 7
Ik neem je het ook niet kwalijk hoor, echter in dit geval reageerde ik omdat het een beetje ongelukkig overkwam. Onbedoeld, en daarom is het prettig dat het nu duidelijk is dat je intentie anders was.

Fijn dat je het mij niet kwalijk neemt beste brave Nooduitgang. 😳 Wat aardig van je.
Reputatie 7
Dat is geen enkel probleem. Nooduitgang en ondergetekende hebben wel eens wat woordspelletjes en ik weet dat mensen met dyslexie daar vaak moeilijk raad mee weten. Daar kun je niks aan doen en het is ook geen enkel probleem. Alleen vat het niet negatief op, er staat dan niet wat er staat.

Aah joh, Ik vind het niet erg hoor. Jullie mogen daar best grapjes over maken. 😳

Ik weet dat het nogal slordig overkomt als ik me weer eens vergis met de spelling.
Er is altijd enige speling. Spelling vind ik ook lastig hoor, zeker op een tablet die vanalles aanvult. Aan de andere kant is het ook gemakkelijk.(een tablet die aanvult)
Reputatie 7
Oeps weer foutje. Ik heb het nu wel verbeterd. 😳
Goedemorgen iedereen. Ik lees met verbazing dit topic.

Een reiziger, in dit geval Maloukyra doet heel terecht melding van een rokende conducteur op een plek waar dit niet is toegestaan. Er wordt uitgelegd hoe dit signaal het beste gemeld kan worden. Vervolgens krijgt dit topic (op de eerste pagina) een nogal vervelende en wat mij betreft onnodige wending. Dit geeft het topic en daarmee ook het hele forum een onwenselijke sfeer, en ik merk dat dit vaker gebeurt. Ik wil jullie echt vragen om hierop te letten. Laten we er rekening mee houden dat met al die duizenden forumleden het altijd mogelijk is dat behoeften en meningen verschillen van elkaar. Je bent altijd vrij om je te uiten, maar laten we dit op een prettige en respectvolle manier doen.