beantwoord

roltrap Maarssen meer dan twee weken defect

• 14 januari 2021
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

Zoals de titel aanduidt, is de roltrap van station Maarssen al 2 weken defect. Omdat ik geen juiste of gemakkelijke informatie kan vinden van waar en hoe ik dit soort meldingen moet maken, doe ik dat hier. 

icon

Beste antwoord door Denice NS 14 januari 2021, 11:01

Hi Esperaunce. Welkom bij de Community.

Goed dat je het doorgeeft! Het defect is bij ons bekend. Het defect lijkt echter vrij fors te zijn. Het is helaas dan ook niet bekend wanneer het defect verholpen zal zijn.:disappointed_relieved:

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

En ook nu vandaag weer: Die grote roltrappen Utrecht Jaarbeursplein; defect!….

Reputatie 2

Vierkante wielen tram N/Gein-Utrecht Centraal;Gaat lekker zo! Nieuwe trams;echt lachen!!

Bedankt voor de melding omtrent de roltrappen Voordeelurenreiziger. Ik heb het doorgezet. Omtrent de tram kan ik dit helaas niet voor je doen.

Reputatie 7
Badge +3

Twee weken pas? Vaak zijn roltrappen 6 tot 8 weken defect omdat service organisaties tegenwoordig bijna geen reserve onderdelen meer op voorraad hebben. Die moeten dan bij een defect bij de fabriek besteld worden en soms moet de fabriek ze dan eerst nog op maat gaan maken. In dat laatste geval gaan er weken over heen.  

U kunt het melden op https://twitter.com/ProRail

Hi Esperaunce. Welkom bij de Community.

Goed dat je het doorgeeft! Het defect is bij ons bekend. Het defect lijkt echter vrij fors te zijn. Het is helaas dan ook niet bekend wanneer het defect verholpen zal zijn.:disappointed_relieved:

Reputatie 1

Diverse roltrappen in Den Bosch en Utrecht centraal zijn ook al weken defect.

Reageer