beantwoord

roltrap perron 1/2 in amersfoort al week defect

  • 11 November 2021
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 2

De roltrap op perron 1/2 is al een week defekt in Amersfoort centraal , gaat hier nog wat aan gedaan worden?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 November 2021, 14:53

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Of er wat aan de roltrap gedaan wordt, weet ik niet. Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Je kunt het defect het beste telefonisch via Twitter Facebook of chat melden bij NS klantenservice.

Als het een simpele storing is kan dit snel verholpen worden. Als er nieuwe onderdelen besteld moeten worden kan het weken tot maanden duren vanwege de lange wachtlijsten bij fabrieken als gevolg van coronamaatregelen. Veel bewegende onderdelen van roltrappen moeten op maat gemaakt worden en kunnen daarom niet op voorraad gehouden worden. 

Ik heb er achteraan gebeld en ben zojuist teruggebeld met meer informatie. De roltrap is/was buiten dienst (defect dus) wegens een schoen die in de roltrap was blijven hangen. De specifieke ondernemer kon helaas niet meer bereikt worden (werd wel een poging gedaan) voor meer details over wanneer het gerepareerd zou moeten zijn, maar er is mij aangegeven dat er aan gewerkt wordt.

Reputatie 7
Badge +3

Zou deze roltrap eerder gerepareerd zijn dan die in Hilversum? Het wordt een spannende strijd.

Reputatie 7
Badge +1

Of die 2 in Rijswijk, die al vele maanden buiten dienst zijn-rond 1 zijn allemaal hekjes geplaatst en is er wat opengebroken. Maar je kan net zo goed een muntje opgooien welk onderdeel dat daar nou toevallig nodig is het snelst uit de verrassingspakkettendoos komt.

Reputatie 7
Badge +1

De roltrap is/was buiten dienst (defect dus) wegens een schoen die in de roltrap was blijven hangen.

Iemand moest dus met 1 schoen verder reizen? Vraag me wel af hoe je zoiets voorelkaar krijgt 🤣

Reageer