beantwoord

Roltrap Station Den bosch werkt nooit

• 24 oktober 2019
  • 18 reacties
  • 328 Bekeken

De roltrappen bij station den bosch zijn vaak niet actief, dit is erg jammer aangezien ik slecht ter been ben en graag gebruik zou willen maken van deze luxe.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 24 oktober 2019, 14:27

Betreft dit de lift op perron 3,4?

Bekijk origineel

18 reacties

de roltrap bij de hoofd ingang

Weet je bij welk perron deze staat?

Reputatie 7
Badge +3

Gisteren was ik nog op het station en toen waren er van de 14 roltrappen maar twee defect (6a/7a en aan de ingang stadszijde). Dat is geen slechte score, gemiddeld zijn er in Den Bosch steeds 3 tot 4 roltrappen defect.

Reputatie 7
Badge +3

Weet je bij welk perron deze staat?

Die is niet bij een perron maar bij de ingang vanaf het stationsplein naar de stationshal die op de eerste verdieping ligt. Deze roltrap is inmiddels al weer een week of twee kapot. Er stond van week een bordje bij met iets van "in reparatie, wij verontschuldigen ons voor het ongemak".

Dit is al 2 weken zo, voor de duidelijkheid

Daarbij gaat het hier om de HOOFD INGANG ik mag toch wel verwachten dat deze serieus genomen word?!?

Reputatie 7
Badge +3

Overigens werkt de lift er naast wel. 

Reputatie 7
Badge +3

Er is vast weer één of ander onderdeel niet op voorraad.

Reputatie 1

Deze roltrap bij de hoofdingang is al ruim 2 weken defect. Heeft al 2 keer de aansluiting op de bus gekost vanwege opstopping op de defecte roltrap. Overigens is er vrijwel altijd wel een roltrap defect ergens op station den Bosch. 

Reputatie 7
Badge +3

Vanavond was de roltrap bij westelijke uitgang ook weer eens buiten gebruik.

Badge +3

Aansluiting bus/trein gemist dus, door drukte bij defecte (rol)trappen bij de hoofdingangen Stationsplein of Magistratenlaan?

Dan moet je bij de busvervoerder zijn toch (dat ze rekening houden met drukte en de treindienstregeling)?

Of anders wie die roltrappen beheert. Dat is meestal een cirkeltje NS/ProRail/Gemeente, net zoals de roltrappen aan de Jaarbeursplein kant op Utrecht Centraal (buitengebied)...

Reputatie 7
Badge

Denk we @RelaxdeRoltrap nou echt dat het ooit goed komt met de roltrappen, als dit antwoord namens NS @Erryt NS het beste antwoord is 😭

Reputatie 7
Badge +3

En in inmiddels is ook de tweede roltrap aan de westzijde weer eens defect. Daarmee staat de teller weer op drie defecte roltrappen.

Reputatie 7
Badge +3

Of anders wie die roltrappen beheert. Dat is meestal een cirkeltje NS/ProRail/Gemeente, net zoals de roltrappen aan de Jaarbeursplein kant op Utrecht Centraal (buitengebied)...

De roltrappen bij de in/uitgangen vallen binnen het rookvrije gebied dus die zijn op particulier terrein. Tot nu toe ging ProRail altijd over deze roltrappen en ik heb geen informatie dat dat veranderd zou zijn.

Badge +3

In een ander topic stond dat ProRail die roltrappen (Jaarbeurszijde) ‘uitbesteed’ had aan NS Stations, die het op hun beurt weer uitbesteed hadden aan de Gemeente Utrecht, maar die (ambtenaren hè?) vervolgens weer terug verwezen naar NS.

Het ging toen om defecte rubber leuningen. Wie ze uiteindelijk (in opdracht van...) heeft laten vervangen weet ik niet, maar het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad.

Ik vind het jammer dat station Weesp nooit roltrappen heeft gekregen. Is ook nooit over nagedacht. Paar maanden geleden was de lift kapot. Gemeente Weesp wil zo meer mogelijk bereikbaarheid voor iedereen maken ook voor mensen met een beperking

Reputatie 7
Badge +3

In een ander topic stond dat ProRail die roltrappen (Jaarbeurszijde) ‘uitbesteed’ had aan NS Stations, die het op hun beurt weer uitbesteed hadden aan de Gemeente Utrecht, maar die (ambtenaren hè?) vervolgens weer terug verwezen naar NS.

Het ging toen om defecte rubber leuningen. Wie ze uiteindelijk (in opdracht van...) heeft laten vervangen weet ik niet, maar het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad.

Ik bedoelde de roltrappen bij de ingang van station Den Bosch.

Reageer