beantwoord

Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2


Reputatie 2
Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

groeten
Robert
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 December 2018, 11:57

Bekijk origineel

141 reacties

Yes ik ga het direct doen Robert!
Reputatie 2
Goedemorgen

Zo gaat het bijna 2 weken goed. Nu helaas staat de roltrap stil. Gisteren was het alweer netjes opgelost. Maar nu weer stil.
Zouden jullie het aub weer willen doorgeven ?

Alvast bedankt en nog een fijne dag.

Groeten
Robert
Het is weer doorgegeven! 🙂
Reputatie 2
Goedemiddag

Wederom dank je wel alvast.

Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemorgen

Lange tijd geen probleem. Maar nu staat de roltrap helaas stil. Zouden jullie dit aub willen doorgeven ?

Alvast bedankt en nog een fijne dag.

Groeten
Robert
Goedemorgen Robert,

Fijn dat het een lange tijd goed is gegaan! Ik ga nu in ieder geval een melding maken, bedankt voor het doorgeven. 🙂
Reputatie 2
Goedemorgen Miriam,

Graag gedaan.

Dank voor je snelle reaktie.
Fijne dag nog.

Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemorgen

Ik denk een koude start. Hij staat helaas stil. Willen jullie het aub doorgeven? Dank alvast .

Nog een fijne dag
Groeten
Robert
Wat goed dat je dit zo vaak blijft doorgeven, zaandam.

Ik heb het doorgegeven. Daarnaast hoop ik ook meer info te krijgen over wat er toch aan de hand is met deze roltrap.
Als ik meer weet over de oorzaak. dan hoor je dat van me. Ik hoop dat het snel weer verholpen is.
Reputatie 2
Goedemorgen Rizana,

Ik hoop niet dat ik vervelend word dat ik het regelmatig doorgeef. Het is een roltrap met een eigen wil.

Maar bedankt alvast voor je hulp.
Fijne dag nog

Groeten
Robert
Nee hoor. Geen probleem, zaandam.

Ik heb inmiddels de terugkoppeling dat ze bezig zijn met werkzaamheden tot 16 uur, daarom staat de roltrap buiten dienst.
Laten we hopen dat de roltrap aangepakt wordt! 😉
Reputatie 2
Ok dank voor je informatie
Reputatie 2
Goedemorgen
Geen beste week met de roltrappen . Maar helaas staat deze weer stil. Zouden jullie het aub willen doorgeven?

Dank alvast en sorry voor het ongemak van het wederom doorgeven.

Nog een prettige dag

Groeten
Robert
Wat vervelend dat de roltrap het niet doet zaandam, ik heb dit wederom gemeld.
Reputatie 2
Goedemorgen,

Dank je wel wederom.

Nog een fijne dag

Groeten
Robert
Aan het einde van de middag deed hij het in ieder geval weer.
Reputatie 2
Top. Goed om te horen.

Netjes geregeld
Badge +3
Weet niet of er veel boefjes rondlopen op Zaandam, maar als die roltrap het op het ene moment doet en dan weer niet...

Misschien dat er dan op een noodknop geduwd wordt waardoor die in storing valt? Dan moet er (elke keer) even iemand met een sleutel langs om hem weer aan zetten...

Gezien de historie van dit topic (vanmiddag deed hij het ineens weer) is dat niet ondenkbaar.

Worden die meldingen (noodknop bedienen) ergens geregistreerd, zoals bij openbare brandmelders en zo?
Reputatie 2
Goedemorgen,

Misschien draait die alweer inmiddels. Maar vanmorgen vroeg helaas nog niet. Zouden jullie aub willen doorgeven aan de desbetreffende.

Dank jullie wel alvast en nog een prettige dag.

Groeten
Robert
We zijn inmiddels bekend met het probleem zaandam, bedankt voor de vele meldingen! Je zult de roltrap vanzelf weer zien rollen! 😉
Reputatie 2
Goedemorgen

Dank voor het doorgeven. Wie weet komt het ooit goed.

Fijne dag nog

Groeten
Robert
Bedankt voor al je meldingen, we zijn ermee bezig! 🙂
Ik heb Zaandam laten weten dat ik dit topic overneem en mijn best ga doen dit probleem op te lossen. Alle dubbele topics over dit onderwerp zijn verwijderd, omdat ze het probleem niet sneller zullen oplossen. De moderators zijn hiermee bezig, helaas zijn ook wij afhankelijk van de stationsmanagers en collega's daaromheen.
Reputatie 2
Nog een ding, dit gaat over een andere roltrap , Uitgang Houtveld. Niet degene aan de Oostzijde, want die werkt nu gewoon.

Groeten
Ok, dank voor deze toevoeging.

Reageer