Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2 | NS Community
beantwoord

Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2


Reputatie 2
Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

groeten
Robert
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 December 2018, 11:57

Bekijk origineel

141 reacties

Reputatie 2
Graag gedaan. Fijne dag nog
De roltrap op Zaandam moest een tijd uitgezet worden, omdat er oploopgevaar was voor de treden. Vanwege de kosten en de levertijd van onderdelen heeft dit een tijd geduurd. Om deze tijd te overbruggen wilde men een aanpassing aan de treden doen, maar dit bleek niet verantwoord genoeg en men wilde het risico niet nemen. Daarom doet men er nu alles aan om de definitieve oplossing zo snel mogelijk uit te voeren.

We zullen dus helaas toch gewoon geduld moeten hebben. Ik heb van de stationsmanager ook begrepen dat verdere updates niet aan mij worden verstrekt, tenzij er echt iets misgaat in het traject.
Reputatie 2
Bedankt voor je uitleg. Best wel een technisch verhaal. Ooit zal die wel weer draaien. Want het is best wel een pittige lange trap naar boven nu.

Maar we wachten het af. Compliment voor jou voor het snel oppakken van deze melding trouwens.

Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemiddag.

Soms staat de roltrap vroeg in de ochtend stil. Maar in de middag draait die vervolgens weer. Alleen nu staat deze nog stil. De roltrap aan de Oostzijde. Zouden jullie deze melding willen doorgeven aan de desbetreffende afdeling?
Avast bedankt voor de moeite

Groeten
Robert
Bedankt voor je melding. Ik heb de storing doorgebeld en dit wordt aangemeld bij de storingsdienst. Hopelijk rolt hij snel weer.
Reputatie 2
Goedemiddag,

Bedankt voor de snelle reaktie en hulp.

Nog een prettige dag.

Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemiddag


Gisteren geen problemen met de roltrap. Maar helaas vandaag stil. Zouden jullie de melding willen doorgeven aub?

Alvast bedankt voor de moeite.
Groeten

Robert
Ik heb het doorgezet voor je! Bedankt voor de melding.
Reputatie 2
Goedemiddag

Dank je wel voor de moeite.

Nog een prettige avond

Groeten
Robert
Reputatie 2
Goedemorgen
Vanaf vrijdag staat de roltrap stil. Hierbij wil ik de storing doorgeven. Zouden jullie dit aan de desbetreffende afdeling willen doorgeven ?
Zodat de roltrap weer kan draaien.

Avast bedankt voor de moeite.

Groeten
Robert
Hi!

Het ging een tijdje goed zo te zien?

Jammer dat de roltrap weer stilstaat. Ik geef het door!
Reputatie 2
Hallo,

Inderdaad 3 maanden. Tijd rustig geweest.
Maar in ieder geval, bedankt alvast voor het doorgeven. En als.er wat bijzonders is dan hoor ik het wel aub.

Nog een prettige dag.

Groeten

Robert
Reputatie 2
Goedemorgen

Vanaf vrijdagmiddag eigenlijk staat de roltrap stil. Zouden jullie deze storing aub willen doorgeven? Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groeten
Robert
Ik heb er weer een melding van gemaakt. Mijn excuus voor het ongemak.
Reputatie 2
Goedemorgen

We wachten het af. In ieder geval bedankt voor je snelle reaktie.

Nog een prettige dag.

Groeten
Robert
Reputatie 2

Goedemorgen,

Vanmorgen aangekomen bij de roltrap, blijkt dat deze helaas stil staat. Zouden jullie deze storing aub willen doorgeven ?

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groeten

Robert

 

 

Bedankt voor de melding, ik heb het doorgegeven!

Reputatie 2

Dank je wel.

Nog een prettige dag

Reputatie 2

Goedemorgen,

Vanmorgen aangekomen bij de roltrap, blijkt dat deze helaas stil staat. Eigenlijk al vanaf gisteren. Zouden jullie deze storing aub willen doorgeven ?

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Bedankt voor het doorgeven weer! Ik heb het aangegeven en direct gevraagd of er een structureel probleem is want dit gebeurt natuurlijk veel te vaak zo!

Reputatie 2

Alvast bedankt voor de moeite. We wachten het af.

Nog een fijne dag.

 

Groeten

Robert

Rond 18:25 deed de roltrap het weer. Ben benieuwd naar de terugkoppeling van Laura!
 

Reputatie 2

Klopt. De roltrap draaide weer .

Netjes opgelost, Dank voor het doorgeven Laura.

Groeten 

Robert 

Fijn dat hij het weer doet! Ik wacht nog wel even de reactie van de betreffende afdeling af. Zodra ik wat weet, zijn jullie de eersten!

Reputatie 2

Is goed. En mocht die weer stil staan. Dan hoor je me wel weer. 

Groeten 

Robert 

Reageer