beantwoord

Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2


Reputatie 2
Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

groeten
Robert
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 December 2018, 11:57

Bekijk origineel

141 reacties

Ik heb helaas nog geen reactie van de betreffende afdeling. Ik houd jullie op de hoogte.

Reputatie 2

Goedemiddag Laura,

Bedankt voor de info. We wachten het af.

Maar tot nu werkt de roltrap weer naar behoren. 

Fijne dag nog

Groeten 

Robert 

Ik heb nog geen update mogen ontvangen van de afdeling. Ik heb ze 25 november ook al even een reminder gestuurd. 

Reputatie 2

Goedemiddag 

 

In ieder geval bedankt voor de genomen moeite. Tot op heden draait de roltrap nog en mocht hij stil staan. Dan hoort u me wel weer. 

Maar nogmaals bedankt en nog een fijne dag.

 

Groeten

Robert 

Helaas kunnen ze me niks vertellen over waarom het vaker gebeurt. Sorry!

Reputatie 2

Goedemorgen

Dank voor je inzet. Maar weet je wat het mooie is van alles. Vanaf vorige week vrijdag staat de roltrap stil, in onderhoud. Er zijn 2 stickers opgeplakt met in onderhoud en excuses voor het ongemak.  Via Strukton . 

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat alles weer werkt.

We wachten het wel even af. In ieder geval bedankt voor de moeite. 

 

Groeten 

Robert 

Reputatie 2

Goedemorgen,

Zoals ik vorige week al gemeld had, staat de roltrap vanaf 6 december al stil. Vanwege onderhoud.

Kunnen jullie misschien een indicatie geven hoe lang dit gaat duren?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten

Robert 

 

 

Goedemorgen zaandam! 

Ik kan helaas geen indicatie geven hoe lang dit nog gaat duren. Ik zal Laura NS vragen of ze inmiddels al meer weet. Excuses voor het ongemak.

Reputatie 2

Goedemorgen Sacha,

 

Dank je wel voor je bericht. Dan wachten we op de reaktie van Laura af. Misschien dat zij iets meer weet.

 

Dank voor de moeite alvast.

Groeten

Robert 

Zijn de onderhoudsstickers ook nog aanwezig? Laura NS heeft laten weten dat ze oNS helaas niet meer kunnen vertellen dan wat we al weten..

Reputatie 2

Klopt de stickers zitten er nog op.

 

Dan is het wederom een kwestie van geduld ben ik bang. Sorry dat dit niet sneller opgelost kan worden.

Reputatie 2

We wachten het gewoon af. In ieder geval bedankt voor jullie snelle reaktie .

 

Nog een prettige dag

 

Instagram is sneller, blijkt maar weer

 

 

Kijk eens aan! Fijn dat er schot in de zaak zit.

Reputatie 2

Goedenavond 

Dank voor het doorgeven.  Die mogelijkheid van informatie doorgeven kon ik nog niet. 

We wachten het af. Nog een fijne avond.

Groeten

Robert 

 

Reputatie 2

Goedemiddag 

De roltrap rolt weer. Hij is gemaakt. Nog een fijne avond.

 

Groeten 

Robert 

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. En dat was vorige week donderdag ook al het geval. Ik weet niet of deze nu al dan 5 dagen stilstaat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

 

Robert

Dankjewel voor je signaal! Ik zet 'm weer door! :smile:

Reputatie 2

Dank je wel voor het doorgeven. 

 

Reputatie 3

In Zaandam is die lange roltrap vanaf busstation naar boven naar het spoor toch altijd defect?

Of is dat niet deze roltrap? Bij dat busstation in de hal wil je nog niet dood gevonden worden……..

Reputatie 2

Nee dat is een andere roltrap. 

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. En dat was afgelopen dinsdag ook al het geval. Ik weet niet of deze nu al dan 3 dagen stilstaat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

Wederom is je melding doorgegeven, zaandam!

Reputatie 2

Goedemorgen Denice,

 

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik lees nu pas je antwoord, excuses. Maar de roltrap draait weer.

Nog een fijne dag.

 

Reageer