Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2 | NS Community
beantwoord

Roltrap Station Zaandam Oostzijde Spoor 1/2


Reputatie 2
Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. Ik weet het is een bekend probleem. Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

Alvast bedankt voor de moeite.
Nog een fijne dag.

groeten
Robert
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 December 2018, 11:57

Bekijk origineel

141 reacties

Ik heb het wederom doorgezet. Hopelijk kan dit snel worden verholpen.

Reputatie 2

Goedemorgen 

Ik meen dat hij sinds mijn vorige melding 2 keer heeft gedraaid en daarna niet meer. Nu staat ook de andere kant stil. Zouden jullie dit opnieuw willen doorgeven aub?

 

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten

Robert

Reputatie 2

Goedemorgen, 

 

Dank je wel voor het doorgeven. Want hij staat nog stil. We wachten het af.

Fijne dag nog

Robert 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Robert! Jammer dat dit van korte duur was. De melding is weer doorgezet!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Onlangs heeft de roltrap ongeveer 4 weken in onderhoud gestaan. Daarna 1,5 week werkte de roltrap weer. Echter inmiddels staat deze alweer ruim een week stil. Zouden jullie de storing willen doorgeven?

 

Alvast bedankt voor de moeite en een fijne dag nog.

 

Groeten

Robert

Jammer dat het weer misgaat. Ik ga er melding van maken.

Reputatie 2

Goedemorgen,

 

Dat klopt, steeds dezelfde

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Goedemorgen,

De laatste aantal weken staat de roltrap langdurig regelmatig stil. Afgelopen vrijdag deed die weer, maar je raadt het al. Vanmorgen weer niet. Zouden jullie dit aub willen doorgeven? Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten

Robert

Nog steeds dezelfde roltrap?

Reputatie 2

Goedemorgen,

De laatste aantal weken staat de roltrap langdurig regelmatig stil. Afgelopen vrijdag deed die weer, maar je raadt het al. Vanmorgen weer niet. Zouden jullie dit aub willen doorgeven? Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten

Robert

Reputatie 2

Dank je wel voor de moeite.

Fijne dag nog

Het is doorgegeven, bedankt voor de melding. Hopelijk is hij spoedig weer gerepareerd!

Reputatie 2

Goedemorgen,  

Ongeveer een week heeft de roltrap gedraaid.  Echter helaas staat deze nu stil. Zouden jullie het aub willen doorgeven?

Alvast bedankt voor de moeite 

Groeten 

Robert 

Reputatie 2

Dank je voor de genomen moeite.

Goedemorgen Zaandam! 

De roltrap is weer aangemeld voor reparatie. Weer eens bedankt voor het doorgeven!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Vorige week draaide de roltrap weer na ongeveer 3 weken te hebben stilgestaan. Echter nu staat deze weer stil. Zouden jullie dit willen doorgeven aub?

 

Alvast bedankt en een fijne dag.

Groeten

Robert

Reputatie 2

Goedemorgen.  In de ochtend stond hij stil en in de middag was het nog steeds het geval. En nu nog steeds.

Goedemorgen! Wat jammer dat hij weer stil staat. Ik heb de melding doorgezet.

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. 

Zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Alvast bedankt voor jullie moeite. Nog een prettige dag

Reputatie 2

Dank je wel voor de moeite

Jammer dat het weer raak is. Ik ga er melding van maken!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Langs deze weg wil ik even doorgeven dat de roltrap stil staat. Onlangs was hij gemaakt, had ik begrepen en hij deed het ook weer. Echter vanmorgen stond die stil.

Maar zouden jullie de storing willen doorgeven aub? Zodat die weer kan draaien. Tot nu toe steeds keurig opgelost door jullie.

 

Fijne dag 

Groeten

Robert

Reputatie 2

Goedemiddag, 

 

In ieder geval bedankt voor je antwoord. We wachten het af.

Nog een prettige dag

Groeten 

Robert

Het is helaas vaak wachten op onderdelen. In sommige gevallen worden bepaalde onderdelen zelfs niet eens meer gemaakt en dat maakt ze nogal lastig verkrijgbaar. Ik zal onze servicedesk opnieuw inlichten!

Reputatie 2

Goedemorgen,

Helaas staat de roltrap al stil sinds mijn vorige melding. Het blijft een lastig geval. Is deze dan in onderhoud wederom?

Alvast bedankt voor de moeite.

groeten

Robert

Reputatie 2

Goedeavond Denice,

Dank je wel voor de moeite.

Groeten 

Robert

 

Reageer