Roltrappen altijd defect Station Blaak Rotterdam

• 2 juni 2021
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Voor de zoveelste keer dit jaar zijn de roltrappen ( naar boven en beneden perron 1-2 )  al weer weken buiten werking.

Dit drama duurt maar en duurt maar , kan dit nu eens opgepakt en verholpen worden.

Wordt wel tijd, ik zie regelmatig meldingen hiervan maar het wordt nooit opgelost

4 reacties

Hi Tomala,

Goed dat je dit meldt! Ik zie 8+ meldingen over de roltrappen staan. De laatste melding is van 26 mei en die wacht ik liever even af. Deze moet namelijk nog opgepakt worden en zal binnenkort ook gebeuren. Gezien het aantal meldingen zal dit niet lang meer duren. Mijn excuus voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +3

Voor de zoveelste keer dit jaar zijn de roltrappen ( naar boven en beneden perron 1-2 )  al weer weken buiten werking.

Dit drama duurt maar en duurt maar , kan dit nu eens opgepakt en verholpen worden.

Wordt wel tijd, ik zie regelmatig meldingen hiervan maar het wordt nooit opgelost

Langdurig defecte roltrappen zijn een structureel probleem op veel stations (en dat is al jaren zo).  

Laura,

26 Mei is alweer een week geleden,jammer dat de 8+ meldingen daarvoor niet genoeg aanleiding waren om e.e.a. op te pakken

De melding is bekend en er is inmiddels ook al een monteur bij geweest. Helaas is het op dit moment wachten op een onderdeel om de roltrap te kunnen herstellen.

Reageer