beantwoord

Roltrappen in Den Bosch

• 29 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Het is al enkele jaren tobben met de roltrappen in Den Bosch. Recentelijk was de roltrap naar spoor 6a/7a wekenlang kapot (die roltrap is amper twee jaar oud) en nu is de roltrap omhoog aan de westkant van het station al weer ruim twee weken kapot. Deze bijna 20 jaar oude roltrap hangt al jaren van defecten aan elkaar, iedere keer weer is hij daardoor langdurig buiten dienst. Ook andere roltrappen in Den Bosch zijn nogal eens kapot, maar minder vaak en minder lang.

Los van het feit dat ik me afvraag wat ProRail denkt te gaan doen om de problemen onder controle te brengen (al die langdurige reparaties moeten toch ook goud geld kosten) is het vooral vervelend dat het nu weer de roltrap omhoog betreft. Ik vroeg me daarom af of het niet mogelijk is als een van beide roltrappen defect is, de andere in de stand omhoog te zetten. Trap af lopen met een koffer is nog altijd beter dan trap op.
icon

Beste antwoord door Tochjo 29 oktober 2015, 16:55

Heb je al contact gezocht met ProRail? Mijn eigen ervaring is dat ProRail op Twitter goed bereikbaar is.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Heb je al contact gezocht met ProRail? Mijn eigen ervaring is dat ProRail op Twitter goed bereikbaar is.
Reputatie 7
Badge +3
Ik wist niet dat je als reiziger rechtstreeks bij ProRail terecht kunt.
Ik zal het daar eerst eens proberen.
Reputatie 7
Badge +3
ProRail reageert niet, maar heeft de roltrap een week later wel gerepareerd. Twee dagen later was de andere roltrap weer defect en dat is hij na 3 weken nog steeds (er hangt een sticker bij "we werken er aan"). Het drama met deze roltrappen in Den Bosch is inmiddels zodanig dat ik me afvraag of het niet beter is die roltrappen maar helemaal weg te halen en te vervangen door een brede vaste trap. Aan roltrappen die aanhoudend kapot zijn (versleten?) heeft de reiziger niets.

Reageer