Roltrappen station Barendrecht defect

  • 5 January 2023
  • 24 reacties
  • 385 Bekeken

Reputatie 1

Beide roltrappen bij station Barendrecht, aan de zijde Ridderkerk, zijn al enkele dagen buiten werking. De lampen branden rood.

Preciezer kan ik niet zijn, aangezien de roltrappen niet zijn voorzien van enige identificatie en evenmin van contactgegevens voor het melden van deze storing.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit onder de aandacht van de NS, althans de beheerder van dit station, kan brengen? Alvast mijn vriendelijke dank!


24 reacties

Goedemorgen Aartmans en welkom op de NS Community!

Een melding als deze mag je gelukkig zo doorgeven. Ik ga er werk van maken. Hopelijk doet alles het snel weer!

Reputatie 1

Bedankt! De roltrap naar omhoog was vanmorgen in elk geval weer in bedrijf. Vlot en responsief. Dat waardeer ik enorm!👍

Reputatie 1

Maar de roltrap naar beneden werkt nog steeds niet, zo stelde ik vanmiddag vast.

Dat is spijtig zeg. Hopelijk werkt deze ook snel weer.

Badge +3

Was er niet een plan om roltrappen (met name die naar beneden) buiten de ‘spits’ stil te zetten om energie te besparen?

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5304162/prorail-roltrappeen-stations-stil-te-veel-energie

Als zo’n ding al ‘responsief’ is (dus gaat draaien bij reizigersaanbod) zou dat niet van toepassing zijn voor Barendrecht.

Reputatie 1

Beide roltrappen functioneren weer volop, zo stelde ik vanmorgen vast. Bedankt!😀

Het is weer zover hoor! De roltrap die omhoog gaat op station Barendrecht, Ridderkerk kant, is ALWEER defect.  Ik vraag me af wanneer ik het hele jaar door zonder probleem kan gebruiken. 

Reputatie 6

Hey Jenny Dino. Welkom bij de NS Community.

Ik heb een melding voor je doorgezet, dit gaat opgelost worden.

Dankjewel Daniël

Vandaag 17 oktober 2023

De roltrap (pen) aan de kant van Ridderkerk / Cafe Clementine maken al een aantal dagen een heleboel kabaal een heel hard piepend geluid is heel de dag te horen en is in heel de woonwijk te horen aan de andere kant van het station Kan dit ajb  zsm gerepareerd worden? Je hoort dit namelijk de hele dag tot s’avonds laat en is vreselijk irritant.

Alvast bedankt. 

Wat vervelend zeg. Ik zal er een melding van maken. Hopelijk kan dit snel worden verholpen. Bedankt voor het signaal, Treintje47!

Aan de kant van cafe clementine werkt het echt al sinds oktober niet de roltrappen. De lift werkt al helemaal niet. Nou moet ik dus over een trap waar de helft van de traptreden nou ook niet netjes meer leggen en gedeeltes trap los leggen. Tis ook spekglad op de trap.ik hoop dat dit opgelost kan worden!!

Reputatie 7
Badge

Hopen we ook. Maar het is dweilen met de kraan open.

De roltrappen zouden eergisteren zijn gemaakt en de lift heeft gisteren een tijdelijk herstel gehad. Wanneer heb je dit defect gemerkt, Pamelaspencer?

@Laura NS De roltrappen allebij de kanten is weer defect! Aan de kant van cafe clementine. En nu ook de andere kant!

Reputatie 6

Ik heb een melding voor je doorgezet, dit gaat opgelost worden! 

Heel erg bedankt!

Helaas nog niks verandert! Trap is nu met lint afgezet! En de roltrappen werken niet

Ik zie dat er een afspraak is ingepland om hiernaar te kijken, maar wanneer deze precies is, weet ik helaas niet.

Al langere tijd werkt de roltrap naar boven vanaf de Barendrecht zijde niet. Nu wel lint, maar hopelijk wordt dit snel gerepareerd. 

Wederom weer 24-02-2024

De roltrap (pen) aan de kant van  Cafe Clementine maakt weer een heel hard piepend geluid is heel de dag te horen en is in heel de woonwijk te horen aan de andere kant van het station Kan dit ajb  zsm gerepareerd worden? of weer uitgezet worden aub. Je hoort dit namelijk de hele dag tot s’avonds laat en is vreselijk irritant.

Alvast bedankt. 

Reputatie 6

Ik heb een melding voor je doorgezet! 

Dank Daniel NS!

Dag Daniel / NS, het ging een week goed met de roltrap en het luidruchtige gepiep, maar nu is het helaas weer aanwezig 😩 is er al actie op ondernomen? 🙄

Reageer