Roltrappen station Barendrecht defect

• 5 January 2023
  • 9 reacties
  • 123 Bekeken

Reputatie 1

Beide roltrappen bij station Barendrecht, aan de zijde Ridderkerk, zijn al enkele dagen buiten werking. De lampen branden rood.

Preciezer kan ik niet zijn, aangezien de roltrappen niet zijn voorzien van enige identificatie en evenmin van contactgegevens voor het melden van deze storing.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit onder de aandacht van de NS, althans de beheerder van dit station, kan brengen? Alvast mijn vriendelijke dank!

9 reacties

Goedemorgen Aartmans en welkom op de NS Community!

Een melding als deze mag je gelukkig zo doorgeven. Ik ga er werk van maken. Hopelijk doet alles het snel weer!

Reputatie 1

Bedankt! De roltrap naar omhoog was vanmorgen in elk geval weer in bedrijf. Vlot en responsief. Dat waardeer ik enorm!👍

Reputatie 1

Maar de roltrap naar beneden werkt nog steeds niet, zo stelde ik vanmiddag vast.

Dat is spijtig zeg. Hopelijk werkt deze ook snel weer.

Badge +3

Was er niet een plan om roltrappen (met name die naar beneden) buiten de ‘spits’ stil te zetten om energie te besparen?

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5304162/prorail-roltrappeen-stations-stil-te-veel-energie

Als zo’n ding al ‘responsief’ is (dus gaat draaien bij reizigersaanbod) zou dat niet van toepassing zijn voor Barendrecht.

Reputatie 1

Beide roltrappen functioneren weer volop, zo stelde ik vanmorgen vast. Bedankt!😀

Het is weer zover hoor! De roltrap die omhoog gaat op station Barendrecht, Ridderkerk kant, is ALWEER defect.  Ik vraag me af wanneer ik het hele jaar door zonder probleem kan gebruiken. 

Reputatie 6

Hey Jenny Dino. Welkom bij de NS Community.

Ik heb een melding voor je doorgezet, dit gaat opgelost worden.

Dankjewel Daniël

Reageer