Rookverbod

• 25 maart 2020
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 1

Vandaag stond ik op woerden station te wachten op de sprinter naar den haag en liep er een roker met een brandende sigaret richting het eind van de overkapping, ik wees hem op het feit dat er 2 meter achter hem de rookzone was. Ik kreeg een vrij grote bek terug. Toen ik hem erop wees dat er per 1 oktober helemaal niet meer gerookt mag worden waren zijn worden letterlijk, daar heb ik schijt aan. Ik doe dus bij deze een voorspelling, als jullie als ns niet gaan handhaven en boetes gaan uitdelen is er binnen een week op de perrons geen plek meer waar NIET gerookt wordt. Dan gaan we weer terug naar vroeger en steken de rokers hun sigaret overal op. 

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Misschien zijn er op dit moment wel wat belangrijkere zaken gaande dan die stomme sigaretten.

Natuurlijk is het fout wat die roker deed. Maar jeetje he.

Sorry hoor maar...

Reputatie 7
Badge +3

Ik vrees ook dat NS op dit moment andere zaken aan zijn hoofd heeft.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien zijn er op dit moment wel wat belangrijkere zaken gaande dan die stomme sigaretten.

Natuurlijk is het fout wat die roker deed. Maar jeetje he.

Sorry hoor maar...

Mijn ervaring de laatste dagen is dat mensen wat meer dan anders regels overtreden en bij aanspreken net als jij nu doet aangeven dat er belangrijkere zaken zijn.,..

En Hans: het perron stond waarschijnlijk ook zwart van de mensen die op de trein stonden te wachten naar Den Haag, zodat jij ook niet even verderop kon wachten op de trein?

Reputatie 7
Badge

Mijn ervaring de laatste dagen is dat mensen wat meer dan anders regels overtreden en bij aanspreken net als jij nu doet aangeven dat er belangrijkere zaken zijn.,..

Je mag niet reizen met de trein als het niet noodzakelijk is weetje nog. Wat deed jij op het station?

Goedemorgen Hans101.

Spijtig om te lezen dat deze persoon het fatsoen niet op heeft kunnen brengen. Het zal even aanpassen zijn in oktober, maar we gaan ervan uit dat mede door de sociale controle het roken volledig zal stoppen.

Reputatie 7
Badge +3

Je mag niet reizen met de trein als het niet noodzakelijk is weetje nog. Wat deed jij op het station?

Welk station? Mijn laatste treinreis was op 8 maart om thuis te komen….

Reageer