beantwoord

routebord spoor 2 Amersfoort Schothorst is vastgelopen

  • 5 november 2019
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Op spoor 2 op Station Amersfoort Schothorst staat een van de twee route borden verkeerd aangegeven.  Het lijkt alsof hij is vastgelopen en zich niet ververst. Dit was ook het geval op spoor 3 maar die doet het nu wel weer goed. Wie is hier verantwoordelijk voor. ? 

 

icon

Beste antwoord door Rickert 6 november 2019, 08:07

Als het goed is was het bord 10052. Deze is gisteren handmatig van een reset voorzien. Fijn om te horen dat het werkt en dank voor je melding!

Bekijk origineel

3 reacties

Wat is het nummer van het bord op Amersfoort Schothorst (deze vind je onder het bord en is een vijf cijferig nummer)? Hangt het bord aan het uiteinde (buiten de kap) of hangt deze onder de kap? Dan kan ik achterhalen welk bord het precies is en kunnen we die laten resetten.

Ik heb vanochtend gekeken en het lijkt er op dat hij het weer doet. Voor nu is het dus goed. 

Als het goed is was het bord 10052. Deze is gisteren handmatig van een reset voorzien. Fijn om te horen dat het werkt en dank voor je melding!

Reageer