beantwoord

RUISGELUID van de luidsprekers op het station Bunnik

• 27 mei 2015
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vanmiddag 27 mei 2015 stond ik te wachten op de trein op het station Bunnig en werd geïrriteerd door rare, harde geluiden (RUISGELUID) die uit de luidsprekers kwamen.Er werd gezegd dat het een of andere berichten test werd uitgevoerd. Dat ging maar door en door.Ik kreeg zelfs een hoofdpijn van. Misschien kan de directie dat soort handelingen uitvoeren wanneer geen mensen op de perron staan te wachten d.w.z meteen na vertrek van de trein.Dan hebben mensen geen last van. Ik vraag me af wat voor test dat was? Kan iemand hier iets over te zeggen? Is dat niet schadelijk voor de gezondheid en de hersenen?
icon

Beste antwoord door Pe_pe 27 mei 2015, 19:18

Ik weet niet wat hier precies werd gedaan, maar als het gaat om het meten van de geluidsinstallatie (om overal op het station een zo verstaanbaar mogelijk geluid te produceren) is het juist van belang dat het station vol in gebruik is. De aanwezigheid van reizigers verandert de akoestiek.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik weet niet wat hier precies werd gedaan, maar als het gaat om het meten van de geluidsinstallatie (om overal op het station een zo verstaanbaar mogelijk geluid te produceren) is het juist van belang dat het station vol in gebruik is. De aanwezigheid van reizigers verandert de akoestiek.

Reageer