beantwoord

Schade vergoeding na val

• 20 februari 2019
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Beste,

Ik ben Maandag 18 Februari 2019 op station Dordrecht rond het tijdstip van 15:55 gevallen.
De oorzaak hiervan was dat de vloer gedweild was en er geen bordje stond pas op glad. Hierdoor ik mijn broek van 80 euro kapot gegaan. En heb ik zelf mijn knie gekneusd en kan ik nu niet werken en ben ik ook telaat gekomen op mijn werk.

Hierbij is de vraag of ik vergoeding krijg voor mijn broek op zijn minst.

Met vriendelijke groet
kes schmidt
icon

Beste antwoord door Emma NS 20 februari 2019, 21:28

Beste Kesschmidt, welkom bij onze Community!

Ik vind het heel erg om te lezen wat er met je is gebeurd. 😞 Een gekneusde knie is niet niks, ben je al bij de dokter geweest? Wanneer ik zeg dat ik hoop dat je je snel beter voelt, meen ik dat uit de grond van mijn hart. Mijn collega's op Facebook kunnen je hier het beste bij verder helpen. Hier kun je makkelijk foto's sturen van je gescheurde broek en zo gaan zij met jou kijken naar een gepaste oplossing. Zou je dit willen proberen en laat je mij weten hoe het is opgelost? Wanneer ik nog wat voor jou kan doen, stuur dan gerust een bericht!
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Kesschmidt, welkom bij onze Community!

Ik vind het heel erg om te lezen wat er met je is gebeurd. 😞 Een gekneusde knie is niet niks, ben je al bij de dokter geweest? Wanneer ik zeg dat ik hoop dat je je snel beter voelt, meen ik dat uit de grond van mijn hart. Mijn collega's op Facebook kunnen je hier het beste bij verder helpen. Hier kun je makkelijk foto's sturen van je gescheurde broek en zo gaan zij met jou kijken naar een gepaste oplossing. Zou je dit willen proberen en laat je mij weten hoe het is opgelost? Wanneer ik nog wat voor jou kan doen, stuur dan gerust een bericht!

Reageer