beantwoord

Schadedeclaratie

• 15 februari 2017
  • 6 reacties
  • 270 Bekeken

Geachte dames/heren,

Vanochtend nam ik de sprinter van Hoofddorp naar Leiden Centraal om 08:00 uur 's ochtends.
Ik kwam aan op Leiden Centraal en liep het perron af toen ik met de rechter mouw van mijn winterjas tegen een paal streek. Mijn hele mauw zit onder de zilveren verf nu en een pluk van mijn haren ook. (zie foto van mouw) De verfvlek krijg ik niet meer uit mijn winterjas. Wat mij nog het meest verbaasde was dat er nergens een bordje stond met 'pas op, nat'. Mijn winterjas van €200,- kan ik niet meer dragen en moet worden vervangen. Ik vraag mij af hoe ik dit vergoed krijg.
Ik zie het bedrag graag tegemoet op mijn bankrekening.

MVG
icon

Beste antwoord door Chiel NS 22 februari 2017, 16:19

Ik heb nog geen bericht van EmilyS gekregen, en heb het geval niet verder kunnen bekijken.

Mocht je zelf zoiets meemaken, zorg er dan altijd voor dat je een foto maakt van de schade, waar je het hebt opgelopen en een verkoopbewijs van het product dat schade heeft geleden. Dan kunnen we beoordelen wat we voor je kunnen betekenen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Vervelend van die verfvlek, het is even wachten op een reactie van een NS moderator.
Reputatie 2
Ik hoop voor u dat er coulance wordt verleend, het is namelijk erg lastig om aan te tonen dat die verfvlek is ontstaan op station Leiden.
Goedenavond EmilyS, welkom op het forum, en wat ontzettend vervelend dat je jas onder de verf zit.

Heb je ook een foto van het paaltje genomen, waar je met je jas tegenaan gekomen bent? En de bon van de jas? Die hebben we sowieso nodig om je schadevergoedingsverzoek in behandeling te kunnen nemen.

Als je die hebt, zou je me een privébericht kunnen sturen met je volledige naam, geboortedatum, postcode en huisnummer. Gaan we daar verder kijken wat we voor je kunnen betekenen.
Ik heb nog geen bericht van EmilyS gekregen, en heb het geval niet verder kunnen bekijken.

Mocht je zelf zoiets meemaken, zorg er dan altijd voor dat je een foto maakt van de schade, waar je het hebt opgelopen en een verkoopbewijs van het product dat schade heeft geleden. Dan kunnen we beoordelen wat we voor je kunnen betekenen.
Dus als je geen verkoopbewijs hebt van het "product"nemen jullie de klacht niet in behandeling?
Reputatie 7
Lijkt me logisch, je kan van alles zeggen wat het kost..

Reageer