beantwoord

Schiphol en de Amsterdamse Zuidas en de omroepinstallatie in het Engels moet beter!

• 4 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 214 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Kan iemand me vertellen of de sporen rond Schiphol en de Amsterdamse Zuidas verdubbeld gaat worden van 2 naar 4 sporen? Verder wat mij is opgevallen is dat de automatische omroep installatie in de sprinters ook niet goed Engels zeggen. Er wordt o.a. Den Haag Centraal meer op een Nederlandse taal aangekondigd. Maar het moet dus in het Engels The Hague Central Station zijn. Probeer haarfijn voor toeristen/buitenlanders beter en wat duidelijker in het Engels om te roepen. Den Haag Centraal is heel erg op z'n Hollands. Dat geldt ook voor andere stations. Groet Rhido
icon

Beste antwoord door Herman NS 6 oktober 2014, 09:16

Hallo Rhido,

Bedankt voor je suggestie voor de automatische omroepinstallatie! Voor wat betreft de verdubbeling van het aantal sporen verwijs ik je graag naar ProRail. Meer informatie over de verdubbeling vind je op hun website.

Je topic heb ik naar het subforum 'op het station' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Rhido,

Bedankt voor je suggestie voor de automatische omroepinstallatie! Voor wat betreft de verdubbeling van het aantal sporen verwijs ik je graag naar ProRail. Meer informatie over de verdubbeling vind je op hun website.

Je topic heb ik naar het subforum 'op het station' verplaatst.

Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer