Schiphol garantie service

  • 30 July 2015
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

Op 10 juli ging ik met de trein van Heerlen naar Schiphol om daar het vliegtuig te nemen naar Belfast. Door niet aangekondigde vertraging, ook niet vlak voor vertrek, heb ik het vliegtuig gemist. Kan ik hiervoor vergoeding krijgen, hoe zit het met de Schiphol Garantie Service.

2 reacties

Badge +3
U kunt met de regeling Geld terug bij vertraging een kleine vergoeding krijgen. Deze vergoeding is gebaseerd op de prijs van uw treinkaartje. NS is niet aansprakelijk voor vervolgschade, zoals de kosten voor een vervangend ticket voor het volgende vliegtuig.

De Schiphol Garantie Service was een proef die afgelopen jaar gehouden is en inmiddels is gestopt. NS heeft de resultaten van deze proef nog niet met de buitenwereld gecommuniceerd.
Reputatie 1
Badge
SOms-heel soms, kan een gewone reisverzekering daar uitkomst in bieden. Hangt er maar helemaal vanaf wat in de voorwaarden staat.

Reageer