schoonmaken van perron Barendrecht

• 2 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Al vanaf februari 2014 (carnaval) ligt er op diverse plaatsen op het perron van station barendrecht bij het uitstappen van de trein braaksel. Dit is ronduit smerig om te zien. Kan hier eens iets aan gedaan worden.

3 reacties

Met carnaval werd vroeger veel bier gezopen, en als je teveel van drinkt kots je het weer eruit en dat is smerig. Ik zou het eigenlijk veel fijner vinden net als bij Koningsdag dat er in de trein een tijdelijk alcoholverbod zou komen. Door een strengere beleid van de overheid mogen de jongeren onder de 18 jaar niet meer drinken. Ouders zijn tegenwoordig wat meer alert daarover. Dat geldt voor alcohol, drugs en roken. Maar voor volwassenen nemen het liefst nog teveel glaasjes en een stevige zot uit Belgiƫ niet te vergeten. Toch denk ik dat jongeren veel bewuster mee omgaan en wat gezonder kunnen leven dan dat je boven de 18 jaar bent en aan alcohol, drugs en roken kan komen. Bij evenementen zoals carnaval en Koningsdag kan je nooit 100% garanderen dat de treinen schoon zal zijn. Maar idd je hebt er een punt bij!
Beste Surfmuts, Welkom op het NS Serviceforum. Spijtig om te lezen dat het niet zo fris is op het perron. Ik ga je signaal hierover doorzetten, zodat het perron gereinigd kan worden.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Beste Surfmuts, Welkom op het NS Serviceforum. Spijtig om te lezen dat het niet zo fris is op het perron. Ik ga je signaal hierover doorzetten, zodat het perron gereinigd kan worden.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Ok dank u wel. Ben benieuwd wanneer het gereinigd wordt.

Reageer