beantwoord

Scooter stallen bewaakte stalling Station Wormerveer

• 21 april 2021
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vraag,

Mag je scooter stallen in de bewaakte en overdekte fietsenstalling op station Wormerveer? En wat zijn de kosten? Er is tevens op deze stationnetje heel veel ruimte?

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

M.B

icon

Beste antwoord door Laura NS 21 april 2021, 11:57

Via deze link krijg je een impressie van de grootte van de stalling. Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar hier staat wel dat je een scooter kan plaatsen in de stalling. Het lijkt misschien een aanname, maar ik ben nog geen fietsenstalling tegengekomen waar er niet wat plekken waren voor scooters. 

Bekijk origineel

3 reacties

Via deze link krijg je een impressie van de grootte van de stalling. Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar hier staat wel dat je een scooter kan plaatsen in de stalling. Het lijkt misschien een aanname, maar ik ben nog geen fietsenstalling tegengekomen waar er niet wat plekken waren voor scooters. 

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn genoeg stallingen waar geen scooters gestald kunnen worden. Ik ben ze wel tegen gekomen.

Meeste stallingen zijn voorzien van een informatiebord en/of icoontjes met wat er kan/mag.

Badge +3

Als ik kijk op https://www.ns.nl/stationsinformatie/wm/wormerveer dan is de NS stalling een zelfservice stalling. Vaak zijn daar geen scooters en brommers toegestaan.

Maar volgens de link van Laura is er dus ook een gemeentelijke bewaakte stalling bij het station.

Reageer