beantwoord

Selfservice stalling 5 euro?

• 7 november 2018
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Gisterenochtend om 7.45 uur heb ik mijn fiets gestald in de selfservice stalling in Zwolle (Lubeckplein/Hanzeland). Toen ik mijn fiets er om 18.45 uur weer uit wilde halen, moest ik 5 euro afrekenen. Ik denk dat dit niet klopt, want ik heb er tot voor kort steeds gratis gestaan en ik ben niet geinformeerd over een verandering in het beleid. De telefonische klantenservice kan mij niet verder helpen. Waar kan ik terecht?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 7 november 2018, 12:45

Hallo MdeJong, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit is voorgevallen. Ik kijk graag even wat ik hierin voor je kan doen. Wel wil ik daarbij aangeven dat ik niet iedere dag actief ben op onze Community en dat het daardoor iets langer kan duren voordat je een reactie ontvangt. Het contact verloopt het snelst via Facebook of Twitter.

Als je wenst dat ik het voor je uitzoek dan ontvang ik graag de volgende gegevens:

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer

Je kunt mij een privébericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo MdeJong, welkom op onze Community!

Vervelend dat dit is voorgevallen. Ik kijk graag even wat ik hierin voor je kan doen. Wel wil ik daarbij aangeven dat ik niet iedere dag actief ben op onze Community en dat het daardoor iets langer kan duren voordat je een reactie ontvangt. Het contact verloopt het snelst via Facebook of Twitter.

Als je wenst dat ik het voor je uitzoek dan ontvang ik graag de volgende gegevens:

- Volledige naam
- Geboortedatum
- Postcode en huisnummer

Je kunt mij een privébericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens op 'stuur bericht'.
Update: Ik heb een privébericht ontvangen en ben nog in afwachting van verdere gegevens.

In overleg met mijn collega's zijn we even nagegaan wat hier mis is gegaan en zullen we de extra gemaakte kosten vergoeden.

Reageer