beantwoord

Service toiletten beneden alle peil en ontzettend smerig

• 11 november 2018
  • 2 reacties
  • 411 Bekeken

Wat zijn de toiletten van Sanifair ontzettend smerig. Dan betaal je daar 70 cent voor. De toiletten zijn zo druk bezocht, dat ze daar wel eens vaker mogen schoonmaken. Waar zijn die toilet medewerkers gebleven die na elk bezoek de toiletten schoonmaakten?

En waarom is Sanifair in Nederland niet telefonisch te bereiken? En waarom reageert er niemand als je een bericht verstuurt via het webformulier? Het enige wat ik van de Sanifair medewerker ter plaatste kreeg was een telefoonnummer van Sanifair in Duitsland!! Er is namelijk vijf keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven, omdat de poortjes niet open wilden. Ik word er een beetje simpel van dat ik notabene op het forum van de NS mijn beklag moet doen? Maar dat de NS vervolgens zegt dat je bij Sanifair moet zijn, vind ik nogal makkelijk. De NS heeft toch een contract met ze afgesloten en zijn daarmee toch ook verantwoorlijk? Waarom accepteert de NS een partij die van serviceverlening nog nooit gehoord heeft?

Wie gaat mij nou helpen, want ik wil gewoon mijn geld terug!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 12 november 2018, 09:13

Hallo leenvr, vervelend dat je dit zo hebt ervaren.

Mag ik vragen op welk station dit is geweest? Heb je je klacht hier ingediend?

De toiletten zijn in beheer van Sanifair en daarom is het van belang dat de klacht daar wordt neergelegd. Ik heb begrepen dat er een tijd wat problemen zijn geweest met bankpassen van de Triodos bank. In dit geval waren er ook te veel kosten afgeschreven en bleken dit foutieve transacties te zijn.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo leenvr, vervelend dat je dit zo hebt ervaren.

Mag ik vragen op welk station dit is geweest? Heb je je klacht hier ingediend?

De toiletten zijn in beheer van Sanifair en daarom is het van belang dat de klacht daar wordt neergelegd. Ik heb begrepen dat er een tijd wat problemen zijn geweest met bankpassen van de Triodos bank. In dit geval waren er ook te veel kosten afgeschreven en bleken dit foutieve transacties te zijn.
Hallo Miriam,

Dit was op Utrecht Centraal. En in mijn geval ging het om een ING pas. De schoonmaker daar gaf al aan dat het probleem hem bekend was en hoefde mijn verhaal niet eens af te maken. Hij wist meteen wat ik wilde zeggen.

Ik heb mijn klacht ook daar neergelegd, maar geen reactie ontvangen....

Reageer