beantwoord

Slechte informatie

  • 21 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 3
Dank NS voor wederom slechte informatie voorziening. Om 2 minuten voor vertrek een spoorwijziging op A’dam CS door te geven. Waardoor ik en enkele medereizigers de trein hebben gemist. En ook dank aan de conducteur die op ruime afstand maant op te schieten en op moment dat we in willen stappen de deuren dicht gooit. Weer een knap staaltje klant gerichte dienstverlening en service.
Voor de duidelijkheid, ik was 20 minuten voor vertrek al op het station aanwezig.
icon

Beste antwoord door Iris NS 21 oktober 2017, 17:44

Jammer om te lezen dat je reis niet naar wens verlopen is, mokum. Zoals Slidestops al aangeeft horen we graag wat specifiekere informatie van je zodat we er wat beter op in kunnen gaan. Zou je ons kunnen vertellen wat je traject en vertrektijd was? En is dit vandaag gebeurd?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Met iets meer informatie (vertrektijd en richting) kan er eventueel een klacht worden doorgezet door de klantenservice/moderators!
Jammer om te lezen dat je reis niet naar wens verlopen is, mokum. Zoals Slidestops al aangeeft horen we graag wat specifiekere informatie van je zodat we er wat beter op in kunnen gaan. Zou je ons kunnen vertellen wat je traject en vertrektijd was? En is dit vandaag gebeurd?

Reageer