beantwoord

Slechte service!

• 23 juni 2014
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Vandaag gepland om 17:42 met trein van Breda Prinsenbeek naar Eindhoven te gaan. Bij aankomst op station wordt omgeroepen dat de stoptrein is uitgevallen maar dat de Intercity een extra stop maakt in Prinsenbeek. Vervolgens rijdt de intercity door! Zou je op zijn minst een excuus kunnen omroepen maar dat gebeurt natuurlijk niet. Bedankt NS voor deze geweldige service weer! Zo jaag je mensen de trein uit en de auto in.
icon

Beste antwoord door Stephan NS 24 juni 2014, 11:09

Hallo Freek Smedema, welkom op het NS Serviceforum. Vervelend om te lezen dat je gisteren meer reistijd hebt ervaren dan gepland. Ik vrees dat de communicatie niet soepel is verlopen, daarvoor wil ik onze excuses maken. Merk je dat dit vaker gebeurt op dit traject? En heb je > 30 min vertraging opgelopen hierdoor? Dan zou je een claim kunnen indienen, klik hier voor info.
Ik heb je topic verplaatst naar "Op het station".

Groet, Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Freek Smedema, welkom op het NS Serviceforum. Vervelend om te lezen dat je gisteren meer reistijd hebt ervaren dan gepland. Ik vrees dat de communicatie niet soepel is verlopen, daarvoor wil ik onze excuses maken. Merk je dat dit vaker gebeurt op dit traject? En heb je > 30 min vertraging opgelopen hierdoor? Dan zou je een claim kunnen indienen, klik hier voor info.
Ik heb je topic verplaatst naar "Op het station".

Groet, Stephan

Reageer