beantwoord

sleutelbos verloren op 30 jan 2015 om 23:45

• 27 februari 2015
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Mijn dochter heeft op vrijdag 30 januari 2015 om 23:45 in de trein van Amsterdam Centraal naar Krommenie-Assendelft haar sleutelbos laten liggen.Ze heeft via via vernomen dat twee meisjes haar sleutels hebben afgegeven aan een conducteur die tegen de meisjes heeft gezegd dat hij de sleutelbos zou afgeven op Centraal op de maandag erna.Mijn dochter is in die week drie keer bij loket gevonden voorwerpen geweest maar geen sleutelbos!! Ook is de bos niet aangekomen bij het centraal bureau gevonden voorwerpen in Utrecht. Nu is mijn vraag of er achter te komen is welke conducteur er op die trein aan het werkt was!!
icon

Beste antwoord door Jan NS 28 februari 2015, 15:57

Goed dat je ons hebt gevonden Marijke. De normale gang van zaken is dat de conducteur de sleutelbos afgeeft bij de servicebalie, de sleutelbos blijft daar vijf werkdagen liggen en gaat daarna na het centrale depot gevonden voorwerpen. Je zou even contact met hen kunnen opnemen, misschien dat de sleutelbos eerder is doorgestuurd naar het centrale depot. Mocht de sleutelbos daar ook niet zijn, stuur mij dan even een privébericht. Dan kan ik achterhalen welke conducteur werkzaam was op de trein en vragen of hij weet waar de sleutelbos is gebleven.
Bekijk origineel

3 reacties

Goed dat je ons hebt gevonden Marijke. De normale gang van zaken is dat de conducteur de sleutelbos afgeeft bij de servicebalie, de sleutelbos blijft daar vijf werkdagen liggen en gaat daarna na het centrale depot gevonden voorwerpen. Je zou even contact met hen kunnen opnemen, misschien dat de sleutelbos eerder is doorgestuurd naar het centrale depot. Mocht de sleutelbos daar ook niet zijn, stuur mij dan even een privébericht. Dan kan ik achterhalen welke conducteur werkzaam was op de trein en vragen of hij weet waar de sleutelbos is gebleven.
Jan, in het bericht staat toch al duidelijk vermeld dat de bos niet is aangekomen bij het centraal bureau gevonden voorwerpen?
Jan, in het bericht staat toch al duidelijk vermeld dat de bos niet is aangekomen bij het centraal bureau gevonden voorwerpen?

Hi theofiel! Dat heeft Jan zeker opgemerkt 😉. Ik weet zeker dat Jan en Marijke samen tot een oplossing komen via een privébericht.

Reageer