beantwoord

sloterdijk looproute spoor 12 naar spoor 3

• 22 april 2019
  • 2 reacties
  • 243 Bekeken

De reis gaat van Sassenheim naar Enkhuizen, overstappen tot nu gedaan met zware bagage op Hoorn-Kerssenboogerd. De reisplanner blijft stug volhouden met Sloterdijk spoor 12 naar spoor 3 binnen 14 minuten. Is dat echt mogelijk? Hoe is die route dan wel?
icon

Beste antwoord door mweiss 22 april 2019, 21:36

Ik weet niet hoe zwaar uw bagage is en hoe snel u er mee kunt lopen, maar normaal gesproken is 14 minuten meer dan genoeg tijd.

Spoor 12 is boven en spoor 3 is helemaal beneden. U gaat gewoon van spoor 12 naar beneden. Dan komt u in de stationshal. Voor spoor 3 moet u dan nog een etage lager zijn, maar dit staat gewoon aangegeven. Volgens mij zijn alle sporen ook per lift bereikbaar en daar zou u ook genoeg tijd voor moeten hebben.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Ik weet niet hoe zwaar uw bagage is en hoe snel u er mee kunt lopen, maar normaal gesproken is 14 minuten meer dan genoeg tijd.

Spoor 12 is boven en spoor 3 is helemaal beneden. U gaat gewoon van spoor 12 naar beneden. Dan komt u in de stationshal. Voor spoor 3 moet u dan nog een etage lager zijn, maar dit staat gewoon aangegeven. Volgens mij zijn alle sporen ook per lift bereikbaar en daar zou u ook genoeg tijd voor moeten hebben.
Volgens het plaatje op https://www.ns.nl/binaries/_ht_1527677392444/content/assets/ns-nl/stationsinformatie/amsterdam-sloterdijk-overstap.pdf zou het inderdaad zo kunnen werken...
Als ik in Enkhuizen de boot mis dan stap ik de volgende keer weer op Kersenboogerd over; dat kost 25 minuten extra maar ik hoef dan niet van het perron af (ook op de terugreis)!

Reageer