Sluittijd fietsenstaling amstel

Hoi, ik heb net een avondwandeling van 45 min achter de rug omdat de fietsenstaling op het amstel station EERDER dicht was dan wat er op de deur staat. Volgens de sticker open tot 0120 maar om 0100 al zeker gesloten. Servicedesk, hoewel vriendelijk, kon verder niets betekenen.
Morgen maar weer terug lopen om mijn fiets op te halen. Voor mij en zeker 5 andere een beetje jammer

4 reacties

Hoi Mckeuken,

Wat ontzettend balen dat de informatie niet klopte met de werkelijkheid. Zou je het morgen bij de fietsenstalling kunnen aangeven en dit topic willen vertellen hoe dat ging?
Hoi,
Ik ben vandaag langs geweest om mijn fiets weer op te halen. De medewerker die er was heeft me prima te woord gestaan maar ze kon niet verklaren waarom de fietsenstalling gisteren avond te vroeg was gesloten. Ze zou het verder doorgeven aan haar leidinggevende.
Reputatie 6
Badge
Ik hoop dat je niet extra hebt hoeven te betalen door de eerdere sluiting. Anders zou ik dat via de klantenservice terugvragen
Fijn dat je hier nog even iemand over hebt kunnen spreken en dat dit verder wordt doorgezet.

Reageer