beantwoord

Smerig toilet station Dordrecht

• 18 June 2015
  • 4 reacties
  • 460 Bekeken

Wie onderhoudt de toiletten op station Dordrecht ?
Het was echt heel smerig vanmorgen, het toiletpapier was op, de handdoekjes waren op, het toilet spoelt niet
door, de wc bril was helemaal nat, en ik bleef aan de vloer plakken zo vies.
50 ct. weggegooid want ik heb rechts omkeerd gemaakt.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 18 June 2015, 18:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Die toiletten maken zich zelf schoon. Dat dit niet werkt blijkt nog wel eens. Als het te gek wordt dan maken ze 'm handmatig schoon maar de automaat doet dit normaal zelf.
Als je zo'n toilet tegenkomt, maak er dan eens een (digitale) foto van. Dan heb je documentatie, waarmee de NS actie kan ondernemen.
Ter info: Er is ondertussen actie ondernomen. Er is waarschijnlijk een technisch probleem opgetreden, maar dankzij jouw bericht Judith, zijn er mensen mee bezig. De toilet zal in ieder geval even goed gereinigd worden.
@ Klaas-Jan: Dat was dan voor korte duur. Gisteren trof ik op station Dordrecht, nadat ik 50 cent had ingeworpen, een ontzettend smerige toiletruimte aan, met urine en poep op de wc en op de vloer. Omdat ik hoge nood had, ben ik toch maar boven de wc gaan hangen om proberen te plassen. Ineens ging tot mijn schrik de deur open, deze werd dus niet automatisch vergrendeld! Erg genant! Ik besloot hierna om het maar op te houden tot ik in Breda was. En toen ik mijn handen wilde wassen, bleek ook nog eens dat er geen water uit het kraantje kwam. Een kwalijke zaak.

Reageer