Smullers | NS Community
beantwoord

Smullers

  • 9 December 2016
  • 10 reacties
  • 5562 Bekeken

Reputatie 4
Hoe komt het dat er verschil zit tussen de diverse vestigingen van Smullers. Op grotere stations zoals Eindhoven of Utrecht zijn snacks wel eens koud.
In kleinere plaatsen zoals Goes of Dordrecht zijn ze vaak warmer en soms worden ze zelfs vers na bestelling gebakken. Ik ben benieuwd wat de ervaringen van medeformers zijn.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 9 December 2016, 19:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 1
Ik ga ook het liefst rustige vestigingen toe. Rotterdam en Utrecht hebben me ondertussen teveel teleurgesteld dat ik daar niet meer kom..
Reputatie 6
Badge
Nouja zeg. Dordrecht met Goes vergelijken? Dat is een grote belediging naar Dordrecht toe. Zeker aangezien Dordrecht een echte stad is.

On topic: ook ik haal wel eens snacks bij de smullers, en betaal alleen als het eten goed warm is. Dit kun je misschien ook proberen in het vervolg?
Reputatie 1
Hij/zij vergelijkt de stad niet, hij/zij vergelijkt de vestiging. In Goes is Smullers zelfs een stuk groter en luxer.
Hij/zij heeft een goede vergelijking gegeven, namelijk 2 relatief rustige vestigingen vergeleken met Eindhoven of Utrecht.

Trouwens, Goes is ook een echte stad.
Het viel mee op dat in de patat van de Smullers in Leiden Centraal tot anderhalf jaar geleden enorm veel zout zat. En toen verdween dat ineens en werd het praktisch het omgekeerde, namelijk patat waar echt nogg heel erg veel vet aan zat.
Reputatie 3
Smullers, Kiosk en Julia's zijn dochterondernemingen van de NS, staatseigendom dus. Het lijkt me niet de taak van de staat om op dit gebied met andere ondernemingen te concurreren, en ook nog met het kennelijke alleenrecht binnen stations.
Ik heb Smullers op de hoogte gesteld dat er een topic over hun producten is geopend. Als ik een reactie terug krijg zal ik deze hier delen.

Update: Ik heb een reactie ontvangen:

Onze snacks worden overal op dezelfde manier met gelijkwaardige normen afgebakken. Alle snacks en burgers krijgen een borging mee in de automatiek, zodat ze niet te lang blijven liggen. De automatiek staat zeer warm afgesteld. Burgers en snack worden normaal gesproken warmer naarmate ze langer in de automatiek liggen (rustigere vestigingen. Daar waar de omloopsnelheid heel hoog is, zullen met name de burgers wat minder warm zijn, als deze net bereidt zijn.
De burger ontleent zijn warmte aan het vlees. Het brood, de toppings en de sla zijn koel, waardoor een burger het best tot z'n recht komt als deze even in automatiek gelegen heeft.
Overigens kan een lauwe snack altijd omgewisseld worden. Kwaliteit en service zijn belangrijk voor Smullers.
Reputatie 6
Badge +1
Ook ik ben wel teleurgesteld in de kwaliteit van de Smullers. Op Utrecht zijn de snacks inderdaad regelmatig koud. Een in de automatiek opgewarmd broodje hamburger mag dan warmer zijn, maar is niet meer lekker knapperig maar soft.
Overigens zou ik op Utrecht naar Bram Ladage gaan, die is goedkoper dan de Smullers wat snacks betreft.
Reputatie 4
@nstrein vergelijkte inderdaad smullers vestigingen met elkaar, waar die haat voor Goes vandaan komt bij landrsth snap ik niet.

Vandaag trouwens een warme kaassoufflé gegeten op een groter station (Rotterdam)

Ik wou bij smullers station dordrecht een hamburger en een milkshake halen, de hamburgers had ze alleen nog maar met kaas en ik dachr van kan je die niet bijmaken ofzo? Daarom werk je hier toch?!

de milkshake was er een ander smoesje voor want die was op zei ze. Nou ik weet dondergoed dat ze die gewoon schoon hebben gemaakt en gewoon geen zin meer hadden om hem nog een keer schoon te maken.

vervolgens zegt ze dat ze alleen nog de kaasburger heeft en moet ik de volledige prijs van de kaasburger betalen i.p.v. de normale burger. Als je iets niet hebt of gewoon geen zin hebt compenseer het dan!

en de attitude die dit meisje had mag ook wel beter want zo behandel je klanten niet. Ik zou graag mij geld terug willen.

-email: y.kerkhof07@gmail.com

Reputatie 7
Badge +3

Hoi yourivdkerkhof,

Dit is een NS-community en NS gaat je uiteraard geen geld teruggeven dat je hebt uitgegeven bij Smullers.

Ben bang dat Smullers het ook niet gaat doen, want je bent blijkbaar uiteindelijk akkoord gegaan met de deal. Dan had je ter plekke moeten zeggen dat je het er niet mee eens bent en de koop niet moeten doen.

Reageer