Probeer dit eens!
http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-automaat
Succes!
Afgelopen zaterdag ook bij mij de snoep machine kapot. De link die hier gegeven wordt laadt niet. Waar kan ik mijn geld terug vragen?
Er is een nieuw contactformulier op de website van NS Stations: https://stations.nl/contact
Maar je kunt waarschijnlijk het beste een e-mail sturen naar: servicedesk@nsstations.nl
Welkom bij de NS Community, regina1102.
Je kunt het beste via dit contactformulier een bericht sturen. Als je daarin duidelijk een omschrijving geeft om welke automaat het gaat dan kan ook het probleem verholpen worden. Eventueel kun je ook een bijlage meesturen met bijvoorbeeld een screenshot van de afschrijving en/of een foto van de automaat in kwestie.
Eventueel kun je ook een bijlage meesturen met bijvoorbeeld een screenshot van de afschrijving en/of een foto van de automaat in kwestie.
Gisteravond wilde ik uit een snackautomaat op Station Schiphol Airport een zakje Schoolkrijt kopen. Echter bleef deze hangen na betaling. Op de sticker van de automaat staat een website vermeld, waarop ik naar een NS-site wordt verwezen die niet bestaat. Uiteindelijk hier terecht gekomen en het formulier verstuurd. Echter kan in tegenstelling tot bovenstaand advies maar één foto verstuurd worden en geen dubbele bestanden.
Groet, Marc
Ik zie het! Had je genoeg aan 1 bestand?
Ik zie het! Had je genoeg aan 1 bestand?
Nee, ik heb een foto verstuurd van dat moment, maar ook een betaalbewijs.
Dat lijkt me inderdaad handig om mee te sturen. Heb je hem al ingediend? Anders kun je in de toelichting natuurlijk nog aangeven dat je het betaalbewijs hebt (of andersom, de foto van het moment). Je dient je mailadres in te vullen, dus dan wordt daarvoor contact met je opgenomen. Ik zal intern in ieder geval de feedback sturen dat meer dan 1 afbeeldingen wel handig is in zulke situaties (welke het merendeel wel zal zijn).
Dat lijkt me inderdaad handig om mee te sturen. Heb je hem al ingediend? Anders kun je in de toelichting natuurlijk nog aangeven dat je het betaalbewijs hebt (of andersom, de foto van het moment). Je dient je mailadres in te vullen, dus dan wordt daarvoor contact met je opgenomen. Ik zal intern in ieder geval de feedback sturen dat meer dan 1 afbeeldingen wel handig is in zulke situaties (welke het merendeel wel zal zijn).
Ja, heb ik ook het formulier zelf aangegeven. Bedankt!
Vandaag zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Amsterdam Amstel. Hoe krijg ik mijn geld terug?
https://www.kioskophetstation.nl/formulier-automaat/
Probeer het hier eens!
De melding over contactloos betalen wel even wegklikken.
Ik was op Eindhoven en wilde een monster kopen bij een automaat maar toen ik had betaald kwam er niks uit. Ik zou graag me geld terug willen hebben
Hallo Nefty piar en welkom bij de NS Community,
Ik wil je het advies geven om dit formulier in te vullen. Je krijgt dan vanzelf een reactie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.