beantwoord

snoepautomaat werkt niet

  • 10 november 2014
  • 5 reacties
  • 2220 Bekeken

Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?
icon

Beste antwoord door NS-raoul 10 november 2014, 16:26

Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?

Probeer dit eens!

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-automaat

Succes!
Bekijk origineel

5 reacties

Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?

Probeer dit eens!

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-automaat

Succes!
Welkom op ons forum Michiel. Je kunt inderdaad het formulier invullen. Bedankt voor de link NS-raoul!

Afgelopen zaterdag ook bij mij de snoep machine kapot. De link die hier gegeven wordt laadt niet. Waar kan ik mijn geld terug vragen?

Reputatie 7
Badge +3

Er is een nieuw contactformulier op de website van NS Stations: https://stations.nl/contact

Maar je kunt waarschijnlijk het beste een e-mail sturen naar: servicedesk@nsstations.nl

Welkom bij de NS Community, regina1102.

Je kunt het beste via dit contactformulier een bericht sturen. Als je daarin duidelijk een omschrijving geeft om welke automaat het gaat dan kan ook het probleem verholpen worden. Eventueel kun je ook een bijlage meesturen met bijvoorbeeld een screenshot van de afschrijving en/of een foto van de automaat in kwestie. 

Reageer