Skip to main content
Antwoord

snoepautomaat werkt niet

  • November 10, 2014
  • 14 reacties
  • 4316 Bekeken

Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?

Beste antwoord door NS-raoul

Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?

Probeer dit eens!

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-automaat

Succes!

14 reacties

  • Intercity
  • Antwoord
  • November 10, 2014
Afgelopen zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Weesp (spoor 1/2). Hoe krijg ik mijn geld terug?

Probeer dit eens!

http://retail.nsstations.nl/reactieformulier-automaat

Succes!

Klaas-Jan NS
  • Oud moderator
  • November 10, 2014
Welkom op ons forum Michiel. Je kunt inderdaad het formulier invullen. Bedankt voor de link NS-raoul!

  • Op het juiste spoor
  • September 7, 2020

Afgelopen zaterdag ook bij mij de snoep machine kapot. De link die hier gegeven wordt laadt niet. Waar kan ik mijn geld terug vragen?


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • September 7, 2020

Er is een nieuw contactformulier op de website van NS Stations: https://stations.nl/contact

Maar je kunt waarschijnlijk het beste een e-mail sturen naar: servicedesk@nsstations.nl


Rizana NS
  • Oud Moderator
  • September 7, 2020

Welkom bij de NS Community, regina1102.

Je kunt het beste via dit contactformulier een bericht sturen. Als je daarin duidelijk een omschrijving geeft om welke automaat het gaat dan kan ook het probleem verholpen worden. Eventueel kun je ook een bijlage meesturen met bijvoorbeeld een screenshot van de afschrijving en/of een foto van de automaat in kwestie. 


  • Intercity
  • November 27, 2020

Eventueel kun je ook een bijlage meesturen met bijvoorbeeld een screenshot van de afschrijving en/of een foto van de automaat in kwestie. 

Gisteravond wilde ik uit een snackautomaat op Station Schiphol Airport een zakje Schoolkrijt kopen. Echter bleef deze hangen na betaling. Op de sticker van de automaat staat een website vermeld, waarop ik naar een NS-site wordt verwezen die niet bestaat. Uiteindelijk hier terecht gekomen en het formulier verstuurd. Echter kan in tegenstelling tot bovenstaand advies maar één foto verstuurd worden en geen dubbele bestanden.

Groet, Marc


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • November 27, 2020

Ik zie het! Had je genoeg aan 1 bestand?


  • Intercity
  • November 27, 2020

Ik zie het! Had je genoeg aan 1 bestand?

Nee, ik heb een foto verstuurd van dat moment, maar ook een betaalbewijs.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • November 27, 2020

Dat lijkt me inderdaad handig om mee te sturen. Heb je hem al ingediend? Anders kun je in de toelichting natuurlijk nog aangeven dat je het betaalbewijs hebt (of andersom, de foto van het moment). Je dient je mailadres in te vullen, dus dan wordt daarvoor contact met je opgenomen. Ik zal intern in ieder geval de feedback sturen dat meer dan 1 afbeeldingen wel handig is in zulke situaties (welke het merendeel wel zal zijn).


  • Intercity
  • November 27, 2020

Dat lijkt me inderdaad handig om mee te sturen. Heb je hem al ingediend? Anders kun je in de toelichting natuurlijk nog aangeven dat je het betaalbewijs hebt (of andersom, de foto van het moment). Je dient je mailadres in te vullen, dus dan wordt daarvoor contact met je opgenomen. Ik zal intern in ieder geval de feedback sturen dat meer dan 1 afbeeldingen wel handig is in zulke situaties (welke het merendeel wel zal zijn).

Ja, heb ik ook het formulier zelf aangegeven. Bedankt!


  • Op het juiste spoor
  • August 20, 2022

Vandaag zaterdag kwam mijn snoep niet uit het automaat op station Amsterdam Amstel. Hoe krijg ik mijn geld terug?

 


Martijn.
  • Reisleider*
  • August 20, 2022

https://www.kioskophetstation.nl/formulier-automaat/

 

Probeer het hier eens! 

De melding over contactloos betalen wel even wegklikken.

 


  • Op het juiste spoor
  • June 4, 2023

Ik was op Eindhoven en wilde een monster kopen bij een automaat maar toen ik had betaald kwam er niks uit. Ik zou graag me geld terug willen hebben


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • June 5, 2023

Hallo Nefty piar en welkom bij de NS Community,

 

Ik wil je het advies geven om dit formulier in te vullen. Je krijgt dan vanzelf een reactie.