Speakers station Heerhugowaard

• 18 maart 2019
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Vanmorgen werd er vanwege de staking een hoop omgeroepen vanwege uitgevallen en vertraagde treinen. Echter eenmaal op het perron hoorden we er niets meer van terwijl ik wel speakers zag hangen.
Misschien zijn ze defect of worden ze om een reden niet gebruikt, maar alleen als je bij 'de Huiskamer' in de buurt bent kun je de omroep horen.

Station Heerhugowaard dus 🙂

4 reacties

Hallo Simone Molenwijk en welkom bij de NS Community.

Wat balen dat je op station Heerhugowaard alleen buiten kon genieten van onze fijne omroep, ook al was het bericht niet zo prettig. Ik snap echter goed dat je hier ook binnen van wilt kunnen genieten. Ik ga melding maken bij de collega's om dit zo snel mogelijk te laten repareren.
Bedankt voor de toevoeging, Simone! Ik zal mijn collega vragen om dit toe te voegen aan zijn melding. 🙂
Ik heb je toevoeging ook nog doorgegeven, Simone Molenwijk. De collega's geven aan dat ze werken aan een oplossing!
Laat ik nog even specificeren dat de speakers buiten aan de kant van de spoorovergang dus wel werkten, maar zodra je meer het perron op liep deze buiten niet het werk deed. Hoe het binnen in 'de Huiskamer' klonk weet ik niet.

In ieder geval bedankt voor je reactie! Ik ga het afwachten alhoewel we allemaal hopen dat er niet omgeroepen hoeft te worden 😉

Reageer