Skip to main content

Speurhond Maastricht station

• February 25, 2025
  • 3 reacties
  • 289 Bekeken

Wat is dat steeds met de controle met de speurhonden? Is de man die dit doet überhaupt bevoegd. Het station  is ook ‘s Nachts vol. Er staat wel een kebab zaak maar vind de types heel raar. Maar überhaupt de treinen naar Venlo Maastricht en Heerlen vind ik niet fijn. Mensen zijn heel koud en eng en lijken stoned. Maar goed dit gerommel met die speurhond ook… wegwezen hier

3 reacties

• Koploper****
  • February 25, 2025

Wat is dat steeds met de controle met de speurhonden? Is de man die dit doet überhaupt bevoegd. Het station  is ook ‘s Nachts vol. Er staat wel een kebab zaak maar vind de types heel raar. Maar überhaupt de treinen naar Venlo Maastricht en Heerlen vind ik niet fijn. Mensen zijn heel koud en eng en lijken stoned. Maar goed dit gerommel met die speurhond ook… wegwezen hier

Maastricht is vanwege de nabijheid van België en Duitsland een centrum van drugshandel. Vandaar die hond.

Maastricht is vanwege de nabijheid van België en Duitsland een centrum van drugshandel. Vandaar die hond.

Vanochtend kwam er ook politie zomaar. Ik geloof best wat je zegt. 

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 25, 2025

Rond carnaval zijn er in Maastricht vaak verscherpte veiligheidsmaatregelen, maar carnaval begint pas vrijdag.

Het kan zomaar te maken hebben met ontmoedigingsbeleid, drugssmokkel of verhoogde terreurdreiging wegens (mogelijke) aanslagen in Duitsland of België. Hetzelfde zie je (minder opvallend) op vliegvelden, zoals eerder deze maand bij bedrijven op Maastricht Aachen Airport.

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2856088/grootschalige-controle-bij-logistiek-bedrijf-op-maa