beantwoord

Spinnenprobleem Almere Parkwijk

• 3 september 2018
  • 7 reacties
  • 182 Bekeken

Beste NS, kan er iets gedaan worden aan die spinnen invasie op station Almere Parkwijk? Het is echt verschrikkelijk .. overal, maar dan bedoel ik echt overal, zitten spinnen.. PLEH
icon

Beste antwoord door Jouke NS 11 september 2018, 11:07

Ik heb de melding doorgegeven aan de stationsmanager. Hij gaat kijken of en hoe dit probleem kan worden opgelost. We zijn ermee bezig, Lisadanser.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Vallen ze reizigers aan?
Parkwijk is een "groene" naam. In de natuur wemelt het gelukkig nog altijd van de dieren, ondanks alle milieu vervuiling ben ik blij dat de in het wild levende dieren stand houden.
Hallo Lisadanser en welkom bij de NS Community.

Kun je iets specifieker zijn over waar je de overlast van onze achtpotige vrienden ziet? Dan kan ik hier melding van maken!
Dag allemaal.
Tja, als je op het bankje zit komen ze overal vandaan.. want er zitten op elke meter wel een stuk of 5 en ze zijn groooot! Alles is bezaaid met spinnen. Krijg er helemaal de kriebels van. Ik ben ook een dierenvriend maar dit is echt geen pretje. Er zaten vorig jaar ook al veel spinnen maar het is nu wel echt extreem.
Hopelijk kan er iets aan gedaan worden?
Dan gaat het dus om de bankjes op het perron, begrijp ik? Hoewel spinnen niet een alledaags probleem is wil ik graag zo compleet mogelijk melding maken van je ervaring. Wie weet kunnen we een goede oplossing vinden.
Ze zitten achter het bankje, voor het bankje, boven het bankje.. het maakt niet uit waar je zit of staat. Ze zitten overal. Als je staat ben je bang dat ze naar beneden komen.. het is dus a-relaxt. Ik hoop dat er een oplossing kan komen. Mijn dank is groot!
Ik heb de melding doorgegeven aan de stationsmanager. Hij gaat kijken of en hoe dit probleem kan worden opgelost. We zijn ermee bezig, Lisadanser.

Reageer