beantwoord

Spooraanduiding Nunspeet

• 12 juni 2019
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Op station Nunspeet is geen aanduiding over perronnummer en welke richting de trein gaat. Er hangt geen gele poster met vertrektijden en perronaanduidingen. 😥Nogal verwarrend.🤓 Dit was helaas niet na te gaan. Geen smartphone mee. Is dit op meer stations zo? Station Utrecht, Amsterdam, Arnhem ea zijn wel gele posters met vertrektijden en perronaanduidingen.
icon

Beste antwoord door kukkie 12 juni 2019, 10:28

Op station Nunspeet hangt wel een digitaal informatiebord bij de ingang.

Mocht dat niet werken dan staat de bestemming aangegeven op de trein. Werkt dat ook niet, dan kunt u altijd een medereiziger of de conducteur vragen.

Voor de volgende keer: De treinen richting Utrecht Centraal vertrekken van spoor 1, de treinen richting Zwolle van spoor 2.

Maar: er hoort wel een geel informatiebord te hangen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Op station Nunspeet hangt wel een digitaal informatiebord bij de ingang.

Mocht dat niet werken dan staat de bestemming aangegeven op de trein. Werkt dat ook niet, dan kunt u altijd een medereiziger of de conducteur vragen.

Voor de volgende keer: De treinen richting Utrecht Centraal vertrekken van spoor 1, de treinen richting Zwolle van spoor 2.

Maar: er hoort wel een geel informatiebord te hangen.
Goed dat je het even aangeeft! Ik heb echter net met de stationsmanager aan de telefoon gehangen en mij is verteld dat bij de ingang wél gele informatieborden staan! :)

Mocht je deze niet kunnen vinden, laat je me dat dan weten? :)
Toen kon ik het niet vinden. Hoopte dat het ook op de perrons stond aangegeven. Misschien vind ik het de volgende keer.

Reageer