beantwoord

Spreidingspreventie op Utrecht Centraal

• 23 december 2016
  • 29 reacties
  • 828 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 1
Nogmaals: de zichtbaarheid is het probleem niet (t.o.v. waar het bord hangt stoppen de treinen precies juist). De plek waar de borden hangen echter wel.
Geen idee waar je met de lokale initiatieven op doelt, maar de borden op juiste plek hangen waarbij de trein nog altijd ruim binnen het perron staat lijkt me daar niet toe te behoren.
Reputatie 7
Badge
Even ter illustratie : ik stond met 7 bakken ICM op spoor 8. Zo'n 20 reizigers stonden nog ongeveer 3 baklengtes verderop en zijn dus voorin gestapt.
Reputatie 1
Allicht dat deze stopplaatsbordenblunder nu wel tot NS doordringt: de twee 1700'en op de piek van de spits (1759 en 1763) zijn inmiddels op plaats 1 en 3 in de druktemelder beland met beide de vermelding "verdeling van reizigers over de trein is niet optimaal". Goh, hoe zou dat nu toch komen ;-)
Maar ik maak me weinig illusies, er zal wel weer een mailing komen dat iedereen voorin wil zitten wat zoals eerder geschreven slechts de halve waarheid is.
Reputatie 7
Badge
Ik heb dit in Utrecht ook even onder de aandacht gebracht. Weet niet of men er iets aan kan doen, maar als iemand het kan, is het degene die ik gemaild heb.

Reageer